کد خبر : 1257318 | 13 مرداد 1394 ساعت 15:08 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوست دارم بازی کنم

خلیل‌زاده: دلم برای بازی کردن لک زده

شجاع خلیل زاده مدافع سرباز تراکتورسازی در بازی با نفت تهران به دلیل مصدومیت حضور نداشت.

خلیل‌زاده: دلم برای بازی کردن لک زده
خلیل زاده که بی صبرانه منتظر بازگشت به مستطیل سبز است در رابطه با شرایطش به "ورزش سه" گفت: قبل از بازی از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شدم و به همین دلیل مربیان ریسک نکردند که در این بازی باشم. اما در حال حاضر بعد از کارهای درمانی که انجام دادم شرایطم بهتر شده و قطعا به بازی روز جمعه برابر گسترش فولاد می رسم. واقعا دلم برای بازی کردن تنگ شده و خیلی دوست دارم بازی کنم. با تمام وجود در این مدت تمرین می کنم تا بتوانم به تراکتور کمک کنم. دلم برای بازی کردن لک زده!

او در مورد بازی نفت تهران در هفته اول لیگ هم گفت:بازی سنگینی بود و چون هر دو تیم مدعی در اولین هفته به هم خورده بودند و بازیکنان دو تیم هم به هماهنگی کامل نرسیده بودند، بازی به آن شکل جذاب از آب درنیامد.ما موقعیت های خوبی را داشتیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم، مطمئنا ما هفته به هفته بهتر خواهیم شد و به هماهنگی کامل خواهیم رسید.

او در مورد دربی تبریز هم گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. هم ما به دنبال سه امتیاز هستیم و هم تیم گسترش فولاد و از طرفی هم تیم‌های آقای کمالوند واقعا فوتبال خوبی را بازی می کنند. تیمی که آقای کمالوند بسته است تلفیقی از جوانان و باتجربه هاست که می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود ولی ما هم به دنبال خوشحال کردن هوادارانمان هستیم و باید در این بازی پیروز شویم.یکسال از سربازی من باقی مانده است که قطعا تا پایان فصل در تراکتورسازی هستم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. امیدوارم که با بازی‌های خوبی که به نمایش خواهم گذاشت جواب محبت‌های هواداران را بدهم.

دیدگاه‌ها