کد خبر : 1257329 | 13 مرداد 1394 ساعت 15:31 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

آچیله: رضایتنامه ام را بدهید بروم

آمبونو آچیله ، مهاجم کامرونی صبای قم از لیست این تیم کنار گذاشته شده اما مدیران این باشگاه هنوز رضایتنامه او را صادر نکرده اند. همین ناراحتی این مهاجم را به همراه داشته است.

آچیله: رضایتنامه ام را بدهید بروم
آمبونو آچیله که یکی دو فصلی را در صبا گذراند، ابتدای این فصل از سوی مهدی تارتار و علی دایی کنار گذاشته شد تا دنبال دریافت رضایتنامه اش باشد. آچیله که از رفتار مدیران صبا ناراحت بود در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " می‌گوید: « من دیگر در صبا نیستم. الان هم فقط رضایتنامه می خواهم تا از ایران بروم. از کامرون آمدم قم تا کارهایم را انجام بدهم اما یک هفته است که پله ها را بالا و پایین می روم اما خبری از رضایتنامه ام نشده است. نمی دانم از من چه می خواهند اما من فقط رضایتنامه می خواهم. قصد من رفتن است اما کارم را انجام نمی دهند.»

آچیله در ادامه می گوید:« نمی دانم چرا می گویند دایی مرا پسند نکرده. من اصلا سر تمرین نرفتم که مرا بخواهند یا نه! سایت ها نوشته اند که من مورد تایید کادر فنی قرار نگرفته ام. اصلا کاری به اینها ندارم، من رضایتنامه ام را می خواهم تا از ایران بروم. در این چهار سال پولی نصیبم نشده و به همین دلیل دوست دارم تا به لیگی دیگر بروم.»

دیدگاه‌ها