کد خبر : 1257368 | 13 مرداد 1394 ساعت 16:34 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با ESPN

فردیناند:دی‌ماریا از ترک منچسترمتاسف خواهد شد

آنخل دی ماریا تنها پس از یک فصل حضور در منچستریونایتد، در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به پاری سن ژرمن قرار دارد.

فردیناند:دی‌ماریا از ترک منچسترمتاسف خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی، تابستان گذشته با رقم هنگفت 75 میلیون یورو از رئال مادرید به یونایتد پیوست اما هرگز نتوانست فروغ گذشته خود را تکرار کند و در انتهای فصل، توسط لوئیس فن خال به یک نیمکت نشین مبدل شد.
طبق گزارش رسانه های فرانسوی و انگلیسی، توافقات کلی بین یونایتد و PSG بر سر انتقال دی ماریا صورت گرفته و حتی این بازیکن دو روز پیش در قطر تست های پزشکی پاری سن ژرمن را نیز پشت سر گذاشت.

ریو فردیناند، کاپیتان اسبق شیاطین سرخ، در مورد جدایی احتمالی دی ماریا به ESPN گفت:"دی ماریا همیشه به یاد خواهد آورد که در منچستریونایتد یک بازنده و شکست خورده بوده است. او یک روز از ترک یونایتد متاسف خواهد شد. به عنوان یک حرفه ای، اگر من جای او بودم یونایتد را ترک نمی کردم؛ بلکه می ماندم و برای اثبات شایستگی هایم می جنگیدم.

از نگاه یک هوادار دوست داشتم دی ماریا در منچستریونایتد بماند و برای پس گرفتن جایگاهش مبازره کند. از بازیکنی که برای به خدمت گرفتنش، مبلغ هنگفتی هزینه شده است، همین انتظار هم می رود اما اینگونه به نظر می آید که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.درک نمی کنم چرا برخی هواداران از جدایی دی ماریا سرخورده و مایوس شده اند. در هر صورت این هم یک نوع تجارت است."

دیدگاه‌ها