کد خبر : 1257617 | 14 مرداد 1394 ساعت 15:30 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با IB Times UK

ایجنت بیل: گرت بازیکن محبوب فلورنتینوپرز است

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل در مصاحبه ای ادعا کرد که این ستاره ولزی، بازیکن محبوب رئیس باشگاه رئال مادرید است.

ایجنت بیل: گرت بازیکن محبوب فلورنتینوپرز است
به گزارش "ورزش سه"، بارنت چند ماه پیش و در هفته های انتهایی فصل 2014-2015 با مصاحبه عجیب خود جنجال زیادی را در رئال مادرید به پا کرد. او گفته بود که بازیکنان رئال به گرت بیل پاس نمی دهند و چندان علاقه ای به او در زمین ندارند. مصاحبه ای که با واکنش تند کارلو آنچلوتی، سر مربی وقت رئال روبرو شد.

بارنت در مصاحبه جدید خود با "IB Times UK" در مورد بیل گفت:" گرت بازیکن بزرگی در رئال مادرید است و دوست دارد فصل بعد، اطمینان و اعتماد فلورنتینو پرز را بار دیگر جلب کند. او نزد رئیس باشگاه رئال مادرید بازیکن بسیار محبوبی است و پرز برای او احترام زیادی قائل است. او حاضر شد برای جذب گرت، رکورد نقل و انتقالات را بشکند. در مقابل، بیل نیز نهایت احترام را به پرز می گذارد و همواره از تحسین کنندگان اوست."

بارنت در مورد ملاقات بیل با سرمربی جدید رئال، "راقا بنیتس" نیز گفت:" فکر می کنم ملاقات خوبی بین این دو صورت گرفت و هر دو در مورد مسائل مهمی با یکدیگر صحبت کردند. اینگونه به نظر می آید که بر سر پستی گه گرت باید در رئال بازی کند، دوطرف به توافقاتی رسیده اند. پستی که به نفع بیل و کل تیم باشد و باعث شود او حداکثر بازدهی خود را در رئال داشته باشد. گفتگوی مهمی بوده اما من چیز بیشتری در این زمینه نمی دانم."

دیدگاه‌ها