کد خبر : 1258189 | 17 مرداد 1394 ساعت 09:57 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

صوفیانی: تراکتور مدعی قهرمانی است

دروازه‌بان گسترش فولاد باخت به تراکتورسازی در شهرآوررد تبریز را عدم داشتن تمرکز می‌ داند.

صوفیانی: تراکتور مدعی قهرمانی است
به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی صوفیانی در مورد باخت به تراکتورسازی گفت: نیمه اول آنطور که باید می‌ بودیم نبودیم و دلیلش هم این بود که بدن هایمان خسته است هنوز خستگی حاصل از فصل بدنسازی از بدن هایمان خارج نشده، در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم اما موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد.

او در مورد اینکه رویارویی با تیم سابقش برایش حساسیت داشت یا خیر ادامه داد: بالاخره من خودم تبریزی هستم و هر دو تیم شهرم را دوست دارم من زمانی در تراکتوربودم و جو آن تیم را از نزدیک لمس کردم ولی الان بازیکن گسترش فولاد هستم.

این بازیکن در مورد دلیل اصلی شکستشان به تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: شاید چون هفته دوم لیگ بود این اتفاق افتاد ما رفته رفته بهتر خواهیم شددر کل تمرکز هم نداشتیم.

گلر آبی‌پوشان تبریز در مورد اینکه روی سه گلی که دریافت کردند خودش مقصر بوده یا خیر گفت: هر دو گل اول از روی ضربه استگاهی به ثمر رسید و شبیه به هم بود ما واقعا بدشانس بودیم تراکتور در کل سه حمله انجام داد که هر سه آن ها نیز تبدیل به گل شد ابته از حق نگذریم تراکتور تیم خوبی دارد و مدعی قهرمانی است امیدوارم عملکرد خوبی در لیگ داشته باشند.

صوفیانی در پایان در مورد دیدار با صبا از هفته سوم مسابقات لیگ‌برتر افزود: علی دایی که جزو بهترین فوتبالیست های کشورمان بوده و در حال حاضر هدایت صبا را در دست دارد نیازی به تعریف و تمجید من نیست همه می‌ دانند که صبایی ها تیم خوبی دارند ولی ما با تلاش مضاعفی که انجام می‌ دهیم نتیجه این هفته را جبران می‌ کنیم باید خیلی خوب تمرین کنیم و دیگر به بازی با تراکتور که تمام شده است فکر نکنیم.

دیدگاه‌ها