کد خبر : 1258199 | 17 مرداد 1394 ساعت 10:29 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

فان‌خال: یونایتد قربانی انتقال دخیا است

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد عنوان کرد که تیمش قربانی علاقه رئال مادرید به جذب دیوید دخیا شده است.

فان‌خال: یونایتد قربانی انتقال دخیا است
به گزارش "ورزش سه"، گلر اسپانیایی سال 2011 از اتلتیکومادرید با 18 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. پس از 4 فصل حضور در این تیم، او به شدت خواهان بازگشت به مادرید ولی با مقصدی به نام رئال است.در حالی که یک سال از قرارداد دخیا باقی مانده، رئال قصد دارد با رقمی پایین او را به خدمت بگیرد و منچستر که حاضر به دریافت این رقم نیست، در این میان به شدت متضرر شده است.

فان خال در این رابطه گفت:"منچستریونایتد همیشه باید پرداخت کند. ما همیشه باید پیشنهادات خوب ارائه بدهیم و رئال مادرید چه چیز به ما پیشنها کرده؟ ما از آنها پول خواسته ایم و آنها باید به ما پول پرداخت کنند. در چند سال اخیر، ما هزینه‌های هنگفتی انجام داده ایم ولی درآمدی نداشتیم. من ، بازیکنان و باشگاه قربانی این انتقال هستیم. دخیا بهترین دروازه بانی است که در سه سال اخیر داشته ایم و در دو سال اخیر از نظر هواداران بهترین بازیکن باشگاه بوده است. آیا فکر می‌کنید مربی دوست دارد او جدا شود؟ من اینطور فکر نمی‌کنم."

فان خال درباره آمادگی دخیا گفت:" در تمرینات و بازی‌ها او را تحت نظر داشته ایم و او دخیا فصل گذشته نیست. تلاشش را می‌کند ولی شرایط سختی دارد. نمی‌تواند با این شرایط کنار بیاید."

دیدگاه‌ها