کد خبر : 1258775 | 19 مرداد 1394 ساعت 12:18 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی:انرژی بچه ها بیش از کمبودهاست

نتیجه تیمی از کلین شیت مهمتر است

گلر استقلال اهواز در دو بازی ای که در لیگ انجام شده، دو کلین شیت کسب کردند. او می‌ گوید اصلا اهل رکوردزدن و این صحبت ها نیست.

نتیجه تیمی از کلین شیت مهمتر است
به گزارش "ورزش سه"، پرویز کریمی در مورد پیروزی مقابل سیاه جامگان گفت: در این دو بازی روی اصول کار کردیم، شرایط خیلی حساس بود بعد از مدت زمان طولانی در اهواز بازی داشتیم و هواداران دوست داشتند ببینند استقلال اهواز چطور کار می‌ کند. ما هم توانستیم بازی را کنترل کنیم و نتیجه لازم را بگیریم و دل هوادارانمان را شادی کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد با توجه به اینکه یک هفته بیشتر قبل از شروع فصل تمرین نداشته اند، آیا نتایجی که گرفتند شانسی بوده یا خیر پاسخ داد: بحث شانس نیست. تیمی که اینگونه بسته می‌ شود فرصتی برای انجام کارهای تاکتیکی ندارد اما ما سعی کردیم حداقل شرایط روحی روانی خوبی داشته باشیم و با استراتژی خاصی حرکت کنیم. البته در این جور مواقع مربیان تاکتیک های خاص خودشان را دارند. انرژی ای که بچه هادر طول 90 دقیقه داشتند باعث شد آن شرایط فنی که شاید به طور صددرصد در آن قرار نداشتیم، پوشیده شود.

کریمی در مورد کسب دو کلین شیت در دو بازی نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر بازی خوبی مقابل سیاه جامگان داشتیم و تلاش همه بچه ها بود قطعا یک تیم منسجم و قوی به موفقیت من کمک می‌ کند و بالعکس این قضیه هم وجود دارد. در فوتبال بحث انفرادی وجود ندارد همانطور که وقتی گلی زده می‌ شود، همه در آن دخیل هستند، برعکسش هم وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دنبال رکوردزنی در بحث کلین شیت نیست افزود: من اصلا دنبال به جا گذاشتن رکورد اینجور مسائل نیستم. فقط به این قضیه امیدوارم که بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و در شرایط ایده آل برای تیمم خوب کار کنم. اگر نتیجه خوب گرفته شود همه از آن خوشحال می‌ شوند ولی اگر من رکورددار کلین شیت شوم فقط من خوشحال شده ام.

گلر استقلال اهواز در مورد دیدار پیش رو با ملوان افزود: بحث روحی روانی در فوتبال تاثیر مستقیم روی کار دارد. ما هم با فکری آزاد کارمان را انجام می‌ دهیم. خدا را شکر این دوهفته به خیر گذشته، انشاالله همه چیز خوب پیش برود. این هفته هم با ملوان بازی داریم که بازی سختی است مطمئنا بازی خوبی از آب درمی آید امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها