کد خبر : 1259271 | 21 مرداد 1394 ساعت 16:17 | 67.2K بازدید | 1 دیدگاه

ویتولو در مصاحبه با خبرنگاران

مسی نشان داد بهترین بازیکن تاریخ است

ویتولو بی تردید یکی از ستارگان سویا در بازی شب گذشته سوپرجام اروپا مقابل بارسلونا بود. دیداری که با وجود تلاش سویا در بازگشت از 4-1 به 4-4، با شکست این تیم در وقت های اضافه به اتمام رسید.

مسی نشان داد بهترین بازیکن تاریخ است
به گزارش "ورزش سه"، دیدار سوپرجام اروپا شب گذشته با برتری 5-4 بارسلونا بر سویا به اتمام رسید. ویتولو، در شرایطی که بارسا 4-1 پیش بود، با ارسالی دقیق، زمینه ساز گلزنی ریس و کم شدن فاصله شد. او در ادامه بازی و در به ثمر رسیدن دو گل دیگر سویا نیز نقش موثری داشت.

ویتولو که همچون پدرو رودریگز (ستاره بارسا در شب گذشته) اهل جزایر قناری است، به خبرنگاران گفت:" برای من نمره سویا 10 از 10 است. کاری که انجام دادیم بی نظیر بود. فکر می کنید جبران شکست 4-1 از بارسا و کشاندن بازی به تساوی کار ساده ای است؟ دوست داشتیم قهرمانی را به هوادارانمان هدیه کنیم اما متاسفانه نشد.
هر کاری که نیاز بود در زمین انجام دادیم اما مسی نشان داد که چرا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. وقتی او آماده باشد، مهارش بسیار دشوار است. شکست اینچنینی در وقت های اضافه، واقعا دردناک است. دوست دارم به همشهریم پدرو هم تبریک بگویم و تنها بخاطر او خوشحالم."

دیدگاه‌ها