کد خبر : 1261737 | 01 شهریور 1394 ساعت 00:29 | 38.4K بازدید | 5 دیدگاه

ملی پوش فرانسه: بازی با ایران سخت است

ملی پوش والیبال فرانسه گفت:مسابقه با ایران همیشه سخت است و امروز خوش شانس بودیم که سه امتیاز کسب کردیم.

ملی پوش فرانسه: بازی با ایران سخت است
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، اروین انگاپت پس از پیروزی برابر ایران در نخستین مسابقه جام واگنر اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و با آمادگی خوبی در زمین ظاهر شد. در کل در زمین احساس خوبی داشتیم. چهار بار تا به حال در لیگ جهانی در مقابل ایران بازی کردیم. امیدوارم با تمرکز، بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دهیم.

ملی پوش تیم فرانسه در پاسخ به این سئوال که آیا قبل از مسابقه با ایران، فکر می‌کردید به راحتی از سد ایران بگذرید؟ گفت:خوب مسلماً نه. همیشه بازی با ایران سخت است. من فکر می‌کنم بازی امروز هم چندان آسان نبود. همیشه با دو امتیاز می‌بردیم، اما امروز خوش شانس بودیم و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

وی درباره دلیل پیروزی فرانسه گفت: ایران تیم خوبی است. شاید دلیل باخت ایران خستگی تمرینات آنهاست چون باید برای جام جهانی آماده شوند اما فرانسه در جام جهانی نیست. فقط یک هفته از کل سه هفته ای که وقت داشتیم، تمرین کردیم و به همین دلیل خستگی ما کمتر است.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر شنبه شب آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه این رقابت ها سه بر صفر مغلوب فرانسه قهرمان لیگ جهانی سال 2015 شد.

دیدگاه‌ها