کد خبر : 1261752 | 01 شهریور 1394 ساعت 07:41 | 83.8K بازدید | 5 دیدگاه

با شکست نوجوانان ایرانی مقابل لهستان؛

حسرت فینال 8 ساله شد

تیم والیبال نوجوانان ایران که به جمع 4 تیم برتر دنیا راه پیدا کرده بود با شکست مقابل لهستان فینال رقابت های جهانی را از دست داد تا انتظار رسیدن به فینال جهان 8 ساله شود.

حسرت فینال 8 ساله شد
به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال نوجوانان ایران در اولین ساعات امروز، یکشنبه رو در روی لهستان قهرمان اروپا قرار گرفت و بازی نیمه نهایی را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد. این دو تیم در مرحله گروهی هم با هم به رقابت پرداختند که در نهایت آن بازی را هم قهرمان اروپا به سود خود کرده بود اما با توجه به پیروزی شب گذشته اش مقابل ایتالیا انتظارات از نوجوانان ایرانی بالا رفته بود.

شاگردان محمد وکیلی برای انتقام شکست نخست و گسب سهمیه فینال پا به میدان گذاشتند و با شروعی خوب ست اول را پیروز شدند اما 3 ست بعدی به لهستان واگذار شد و ایران به جای فینال، راهی رده بندی شد. امیدها به این تیم نوجوانان بسیار زیاد بود و بعد از پیروزی مقابل ایتالیا این امید به وجود آمده بود که بعد از 6 سال یک بار دیگر ایران در فینال قهرمانی نوجوان جهان حضور پیدا کند اما این امید به 2 سال دیگر موکول شد و محمد وکیلی همراه تیمش باید برگزار کننده دیدار رده بندی باشند.

عملکرد نوجوانان ایرانی در این مسابقات بسیار قابل توجه بود اما کشوری چون لهستان هم اهمیت زیادی به والیبال می دهد و مثل بسیار از تیم های جهان سرمایه گذاری مناسبی کرده است. همانطور که این دو تیم در رده بزرگسالان در یک سطح قرار دارند این روند تا تیم های پایه هم ادامه دار است و این موضوع نشان دهنده برنامه ریزی دقیق تیم های بزرگ روی والیبال شان است.

ایران در نهایت نتیجه را 3 بر یک واگذار کرد و برای دیدار رده بندی باید با بازنده بازی آرژانتین و روسیه مقابله کند.

دیدگاه‌ها