کد خبر : 1262716 | 04 شهریور 1394 ساعت 15:17 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلهر: فوران انرژی علیپور دیدنی بود

محمود کلهر پیش‌بینی های خوبی قبل از بازی پرسپولیس برابر فولاد داشت.

کلهر: فوران انرژی علیپور دیدنی بود
به گزارش"ورزش سه"، او بر آنچه که در ایران بازی گفته تاکید داشت. کلهر گفت: آنچه گفتم عملی شد. استفاده از نورمحمدی و حضور بابک حاتمی در منطقه خودش، تنها نکته ای که اعتقاد بر آن اساس بود حضور علیپور از ابتدای بازی بود، شما دیدید بازیکنی با انرژی و توانی که علی علیپور دارد، وقتی این همه روی نیمکت می‌نشیند، انرژی اش فوران می‌ کند. در صحنه ای که علیپور می‌ توانست به گوشه راست، پاس به فرشاد احمدزاده بدهد و یک گل صددرصد به دست بیاورد، نداد چون این بازیکن جوان است و انرژیش در حال طغیان است و چون زمان زیادی بیرون زمین نشسته بود خودش می‌ توانست گل بزند.

محمود کلهر در مورد بازی پرسپولیس برابر تیم فوتبال فولاد و برد سرخپوشان پایتخت گفت: قانون فوتبال همین است، وقتی تیمی خوب کار می‌ کند در 3 بازی بدشانسی بیاورد، در سه بازی داور علیه اش پنالتی اشتباه بگیرد، بالاخره تیم برمی گردد. شانس یکی از 5 علت کامیابی و بدشانسی یکی از 5 علت ناکامی در فوتبال اسا، بنابراین، یک پنجم علل ناکامی ها، ممکن است در 3 ـ2 بازی یک تیم را آزاد می‌ دهد.

کلهر تاکید کرد: روی این تیم کار شده و این تیم موفق خواهد بود. مطمئن باشید پرسپولیس روزهای بسیار خوبی را در فوتبال ایران در آینده نزدیک خواهد داشت.

دیدگاه‌ها