کد خبر : 1263426 | 07 شهریور 1394 ساعت 20:49 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: باید از تیم ملی حمایت شود

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در مسیر جام جهانی باید تمام حمایت هایی که لازم است از تیم ملی صورت گیرد.

کی‌روش: باید از تیم ملی حمایت شود
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، کی روش پیش از تمرین روز شنبه تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: تمرین های خوبی را پشت سر می گذاریم و بازی بسیار مهمی را مقابل هند پیش رو داریم که باید حتما در این بازی پیروز شویم. جام جهانی یک تورنمنت بازی گونه نیست.

وی افزود: جام جهانی مهم تر ازهر رویداد و مسابقه ای است، زیرا جام جهانی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و تیم ملی فوتبال ایران هم اکنون در رتبه 41 رنکینگ فیفا قرار دارد و رفتارمان باید به گونه ای باشد که نشان دهنده نمودار جایگاه مان در این رنکینگ باشد.

در مسیر جام جهانی باید تمام حمایت هایی که لازم است از تیم ملی صورت گیرد. حمایت هایی که از جنس عشق و با محبت صورت گیرد و در مسیر صعود به جام جهانی به ما کمک کند چرا که ما در مهم ترین مسیر ممکن قرار داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید احترام بیشتری به فوتبال گذاشت و اگر خود فوتبالی ها این احترام را ایجاد نکنند درها برای شروع بی احترامی باز خواهد شد. اگر می خواهید صلاحیت احترام را کسب کنید، باید سخت کار و تلاش کنید و خود را درون زمین بازی به اثبات برسانید. سرمنشا احترام اعتباری است که درون زمین برای خود ایجاد می کنید و برای آن می جنگید. ولی عده ای هستند که خود را درگیر کارهای تبلیغی کرده و فقط در رسانه ها فعالیت می کنند. با این حرکات تبلیغاتی شاید بتوان گاهی موفق شد و گاهی هم این اتفاق نخواهد افتاد و ناموفق بود، اما اگر اعتبار را به دست آورید مستحق احترام خواهید بود.

کی روش در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه نمی توان تیم ملی را همچون یک کاروان در مسیر کویر رها کرد گفت: باید افراد قدرتمند از تیم ملی فوتبال حمایت کنند. هرچند ما به نوعی نسبت به بعضی صحبت ها واکسینه هستیم بالاخص که متوجه شده ایم در درون کاروان ما نیز رخنه کرده اند و سعی داشته اند تا ما را از مسیر خود منحرف کنند و ما را از بین ببرند، اما آمادگی کامل داریم.

سرمربی تیم ملی با تاکید بر اینکه شرایط اردوی تیم ملی در کل خوب است و در ابعاد اردویی به صورت خوبی برگزار می شود، بیان کرد: تیم ملی در ارتباط با هجمه هایی که از خارج اردو به آن وارد می شود واکسینه شده است.او در پاسخ به اینکه آیا دغدغه هایش در ارتباط با تیم ملی برطرف شده است یا خیر، افزود: دغدغه ما در حال حاضر برنامه بزرگی است که از مدت ها قبل تدوین شده و برای ما جام جهانی امروز و فرداست و نمی توانیم به این راه بدون توجه به این مسئله ادامه دهیم. دیگر رقبا به سختی در حال آمادگی هستند و ما با تمام شرایطی که قبلا بوده کماکان مواجهیم و با آن دست و پنجه نرم می کنیم. در انتها دوست دارم نگرش و تعهد دیگری را نسبت به تیم ملی فوتبال ایران شاهد باشیم.

کی روش در ادامه درخصوص سربازانی که علاوه بر تفاهم قبلی که کارت معافیتشان باطل شده، مجوز حضور در تیم ملی را پیدا نکردند، گفت: این موضوع نه تنها در حال حاضر بلکه زمان طولانی است که به کل کشور لطمه می زند. نه تنها ما بلکه هواداران هم نمی دانیم چرا نمی توانیم به راهکاری برسیم که ضامن منافع تیم ملی باشد.

در آخر من این ایده ساده را دارم که بگویم ما همانند کاروانی هستیم که در مسیر کویر حرکت می کند و به مسیر خود در راه جام جهانی ادامه می دهد. ما با مشکلاتی مواجه هستیم که با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم. اما افرادی هستند که می خواهند راهزن گونه به تیم ملی لطمه بزنند و جلوی کاروان ما را بگیرند. باید دید و نگرش نسبت به تیم ملی متفاوت باشد. ما یک پروژه بزرگ را پیش رو داریم و باید قوی ترین افراد برای رسیدن به این هدف دست به دست هم بدهند و به تیم ملی کمک کنند. این شرایطی است که در حال حاضر با آن مواجهیم و شرایطی نیست که مد نظر ما باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان ادامه داد: جلسه خیلی خوبی با قالیباف داشتم که شخصا برگزار شد و مراتب تقدیر خود را به حضور وی رساندم.

دیدگاه‌ها