کد خبر : 1263565 | 08 شهریور 1394 ساعت 13:20 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

رضایی: برای کسب مدال طلا به آمریکا می روم

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: شرایط من در رقابت های جهانی امسال نسبت به سال 2014 بهتر است و برای کسب اولین مدال طلای جهانی به لاس وگاس آمریکا می روم.

رضایی: برای کسب مدال طلا به آمریکا می روم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا قاسم رضایی افزود: رقابت های کشتی قهرمانی سال 2015 جهان قبل از بازیهای المپیک و برای کسب سهمیه المپیک است و تیم های مدعی دنیا با تمام قوا برای کسب نتیجه به آمریکا می آیند و من هم امیدوارم در این مسابقات مدال طلای جهانی را که در کلکسیون افتخاراتم کم دارم ، بگیرم.

وی اظهارداشت: تاکنون موفق به کسب یک مدال طلای المپیک لندن و دو برنز قهرمانی جهان شده ام وباتوجه به آمادگی که طی شش ماه حضور مستمر در اردوها و رقابت های بین المللی به دست آورده ام خوشرنگ ترین مدال جهانی را می گیریم تا آغازی برای موفقیت در المپیک 2016 ریو باشد.

رضایی در خصوص دو حریف خود یعنی اسلام ماگمدوف روسی و آرتور آلکسانیان از ارمنستان گفت: دوست دارم امسال آلکسانیان را که در رقابتهای قهرمانی سال 2014ازبکستان وقبل از فینال ازاو شکست خوردم را شکست دهم و البته حریف ششدانگی نیست و می توان او را مغلوب کرد.پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2015 جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 ریو، روزهای 16 تا 21 شهریور در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها