کد خبر : 1263567 | 08 شهریور 1394 ساعت 13:23 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری امروز رای اعتماد می گیرد

جلسه سرنوشت ساز در باشگاه پرسپولیس

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز در شرایطی برگزار خواهد شد که علی اکبر طاهری امیدوار است در پایان آن با رای اعضا، حکم مدیرعاملی اش را دریافت کند.

جلسه سرنوشت ساز در باشگاه پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، سرپرست موقت پرسپولیس در طی روزهای گذشته تلاش زیادی داشت تا با فائق آمدن بر مشکلات بتواند شرایط خود را در پرسپولیس تثبیت کند که این اتفاق با برد ارزشمند قرمزها برابر فولاد رخ داده است.

طاهری که مدیرعامل صندوق پیشکسوتان بوده است پست خود را در این نهاد ثروتمند وزارت ورزش تحویل داده تا مشمول قانون دوشغله ها نیز نشود. وی که شخصیتی آرام تر بسیاری از مدیران سابق پرسپولیس دارد با دو هدف به پرسپولیس آمده؛ پشت سر گذاشتن مشکلات مالی و در ادامه نیز تثبیت اوضاع اداری باشگاه.

در شرایطی که پرسپولیس بی ثبات ترین تیم ایران از نظر مدیریتی در طول سال های اخیر بوده است، طاهری با توجه حضور در نهادهای مختلف دولتی و صنعتی، مسوولیتش را ادامه خواهد داد. با این حال کسی نمی داند که این صندلی تا چند صباح به وی وفا خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در یک دهه اخیر افراد پرشماری را به عنوان مدیرعامل بالای سر خود دیده که بسیاری از آنها از رجال مهم سیاسی و اقتصادی زمان خود بوده اند. اما این احتمال وجود دارد که طاهری با حمایت وزارت ورزش بیش از این ها در جمع پرسپولیسی ها حضور داشته باشد.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس را جعفر کاشانی، محمدرضا زادمهر، حسین عبدی و حمیدرضا گرشاسبی تشکیل می دهند که از قضا رابطه خوبی نیز با علی اکبر طاهری دارند.

دیدگاه‌ها