کد خبر : 1263595 | 08 شهریور 1394 ساعت 15:03 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک درصد هم دریافتی نداشتیم

صادقی:برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس نیامدم

ایمان صادقی که در 3 بازی ابتدایی فصل و به خاطر غیبت سوشا درون چارچوب دروازه پرسپولیس قرار گرفت، با بازگشتش 2 بازی از روی نیمکت نظاره گر عملکرد تیمش بود اما این گلر جوان انگیزه هایش را هیچگاه از دست نمی دهد.

صادقی:برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس نیامدم
به گزارش "ورزش سه"، صادقی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: تمریناتمان از امروز صبح شروع شده، امروز عصر نیز بازی دوستانه انجام خواهیم داد. فردا نیز دو نوبت تمرین داریم یک روز در میان بازی دوستانه انجام می دهیم و شرایط خوبی داریم.

وقتی از این بازیکن سوال شد در این مدت دریافتی داشتند یا خیر پاسخ داد: یک درصد هم پول نگرفتیم ولی قرار شده به زودی پول هایمان را بدهند. بچه ها نگران دریافتی هایشان هستند.

صادقی با اشاره به اینکه پیروزی مقابل فولادخوزستان قبل از تعطیلات باعث شد آنها کمی از شرایط بحرانی فاصله بگیرند در این باره گفت: قبل از بازی بچه ها گفتند پرسپولیس تنها یک برد می خواهد تا از شرایط بدش فاصله بگیرد. همگی تلاش کردند و فولاد را بردیم. فولادی ها حتی یک حمله صددرصد هم انجام ندادند و تعداد پاس هایشان به عدد 5 هم نمی رسید ولی بچه های ما خوب ظاهر شدند.

گلر پرسپولیس در مورد اینکه چرا به نظرش تیم های بزرگ مثل خودشان، نفت و فولاد در لیگ پانزدهم نتوانستند نتایج خوبی بگیرند اضافه کرد: اول فصل اینجور مسائل طبیعی است بخصوص اینکه تیم ها تازه از شرایط بدنسازی رها می شوند و یک مقدار طول می کشد بازیکنان جدید با بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند بنابراین معمولا چند بازی زمان می برد و تیم ها یا نتیجه نمی گیرند یا مساوی می گیرند ولی همیشه یک برد آنها را از منجلاب نجات می دهد.

دروازه بان سرخپوشان تهران که 3 بازی اول در ترکیب ثابت قرار داشت، در مورد نیمکت نشینی اش در دو بازی اخیر و آیا اینکه قرار است با بازگشت سوشا نیمکت نشین باشد یا خیر گفت: راستش دو بازی قبل را که سوشا به میدان رفت من بعد هم نظر مربی و مربی گلرها مهم است. من سعی و تلاشم را می کنم و حتی دوبرابر تمرین می کنم. تمام وقت تلاش می کنم و سخت تمرین انجام می دهم. به پرسپولیس نیامده ام تا روی نیمکتش بنشینم اول فصل کمی بدشانسی آوردم و شاید خواست خدا بوده و او خواست امتحانم کند و جنبه ام را بسنجد ولی ایمان من آنقدر قوی است که باعث می شود من روحیه ام را نبازم. بالاخره بعد از روزهای بد روزهای خوب هم می آید. عاشق فوتبال بازی کردن هستم و هر روزمان را به این امید شروع می کنم که بهتر باشم.

وقتی از صادقی سوال شد روی 8 گلی که دریافت کرد در کدامیک از آنها مقصر صددرصد بوده افزود: من فقط روی یک گل بازی با استقلال خوزستان اشتباه داشتم و روی گل های دیگرم می توانید از کارشناسان سوال کنید فکر نمی کنم هیچ کدام بگویند من مقصر بودم. به هر حال در آن بازی ها تمرکز نداشتیم و اشتباه کردیم مثل بازی با سپاهان که 4 گل دریافت شد.

وی در پایان گفت: از آن هوادارانی که در سه بازی پشت من بودند ممنونم خیلی ها بودند فحش می دادند ولی بالاخره حق انتقاد دارند قطعا آن ها دوست داشتند گلری که به پرسپولیس می آید خوب کار کند متاسفانه عملکردم در بازی با استقلال خوزستان خوب نبود و درکل هشت گل خوردم کاملا به کسانی که اعتراض کردند حق می دهم قول می دهم بهتر از این ها باشم.

دیدگاه‌ها