کد خبر : 1263619 | 08 شهریور 1394 ساعت 16:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید جواب اعتماد کی روش را بدهم

عزت الهی:بازی‌باترکمنستان‌برای ما،درس‌عبرت‌شد

سعید عزت الهی از جمله بازیکنانی بود که شانس حضور در لیست 23 نفره تیم ملی برای بازیهای مقدماتی جام جهانی را پیدا کرد. این مساله انگیزه های عزت الهی را بالا برده است.

عزت الهی:بازی‌باترکمنستان‌برای ما،درس‌عبرت‌شد
عزت الهی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: خدا را شکر می کنم بین نفراتی که برای بازی هند و گوام انتخاب شده بودند، توانستم جزو 23 نفر اصلی قرار بگیرم. از کادر فنی و آقای کی روش هم متشکرم که باز هم به من این اعتماد را کردند و از من برای این دو بازی دعوت کردند.

او ادامه داد: صد در صد اینکه در میان این همه بازیکن خوب توانستم در لیست 23 نفره آقای کی روش قرار بگیرم مسولیت بیشتری را احساس می کنم و انگیزه ام هم به نسبت گذشته چند برابر شده است. تمام سعی ام را می کنم که در زمین عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم و بتوانم پاسخ اعتماد آنها را بدهم.

عزت الهی در مورد بازی با هند و گوام گفت: زمانی که ایران با هند و گمام و ترکمنستان هم گروه شد خیلی ها پیش بینی کردند که ایران برای صعود به جام جهانی کار ساده ای دارد. ولی بازی اول ما مقابل ترکمنستان برایمان درست عبرتی شد که هیچ وقت نباید حریف را دست کم بگیریم. باید بدانیم که همه تیمها برنامه ریزی دارند و در حال پیشرفت هستند.

او در مورد جوانگرایی در تیم ملی افزود: تیم ایران هم با توجه به تغییراتی که داشته و بازیکنان جدیدی که به تیم تزریق شدند، میانگین سنی پایین تری پیدا کرده و ما کم کم در کنار هم به هماهنگی می رسیم و در یک هفته باقی مانده هم به امید خدا برای حضور پر قدرت در این بازی به مرز آمادگی می رسیم و از بازی های گوام و هند امتیاز می گیریم.

دیدگاه‌ها