کد خبر : 1264072 | 10 شهریور 1394 ساعت 13:37 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

هاشمی: حمایت حدادی وظیفه ذاتی ماست

رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: حمایت مادی و معنوی از قهرمانانی همچون احسان حدادی که سال‌ها در عرصه ورزش کشور افتخار آفرینی کرده اند.

هاشمی: حمایت حدادی وظیفه ذاتی ماست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن بیان این موضوع که در مواقع سخت و حساس نباید قهرمانان را تنها گذاشت، اظهار داشت: احسان حدادی یکی از بهترین ورزشکاران پرتاب دیسک ایران و جهان است که بارها با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی باعث غرور و افتخار برای کشور شده است. به شخصه بارها با حضور در اردوی تیم ملی دوومیدانی از نزدیک شاهد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی این ورزشکار و جدیتش در تمرینات برای نتیجه گیری در رقابت‌های برون مرزی بوده‌ام.

او ادامه داد: بدون تردید تمام فدراسیون‌های ورزشی، کادر فنی و قهرمانان آن تمام تلاش خود را برای موفقیت در رقابت‌های برون مرزی و کسب سهمیه المپیک به کار می‌بندند اما نکته‌ای مهم در این بحث این است که احسان یک ورزشکار کاملا حرفه‌ای است و بهتر از همه شرایط تمرینی خود را می‌داند.

هاشمی یاد آور شد: ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که ناکامی در یک رویداد ورزشی جزئی از ذات ورزش است و بالطبع در چنین مواقعی می‌بایست بدون وارد شدن و پرداختن به حواشی سعی در رفع کمبودها و کاستی‌ها کرد تا نمایندگان کشورمان بدون فشار روحی و روانی تنها به رقابت با حریفان قدرتمند خود و کسب نتیجه مطلوب بیندیشند. ما در کنار احسان حدادی و حدادی ها خواهیم بود و بنابر وظیفه ذاتی خود از هیچ تلاشی برای موفقیت مجدد وی که جزو اصلی ترین گزینه‌های مدال آوری در المپیک ریو خواهد فرو گذار نمی‌کنیم.

هاشمی در خاتمه گفت: ناکامی احتمالی در یکی دو رویداد نباید باعث هجمه روحی و روانی بر روی فدراسیون و یا قهرمانان آن رشته شود و اعتقاد دارم جدای از حمایت‌های مادی، قهرمانان عزیز ما نیاز به حمایت‌های معنوی مسئولان و مردم نیز دارند تا با دلگرمی بیشتر در تمرینات و مسابقات ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها