کد خبر : 1264080 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه های کی روش را جدی می گیرم

عالیشاه: به حمایت هواداران برابر گوام نیاز دارم

امید عالیشاه به دنبال این است تا در ترکیب کارلوس کی روش نیز بازیکنی ثابت شود و به درخشش خود ادامه دهد.

عالیشاه: به حمایت هواداران برابر گوام نیاز دارم
به گزارش "ورزش سه"، بازیکن جوان پرسپولیس که موفق شده در لیست تیم ملی نیز حضور یابد از انگیزه های بالایش برای حضور در ترکیب اصلی می گوید. او امیدوار است در دو دیدار پیش رو فرصتی برای اثبات خودش به دست آورد و در ادامه حریف گمنام پیش روی ایران را سخت تصور می کند: تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم و کاملا برای دیدار برابر گوام آماده هستیم.

وی ادامه داد: نباید گوام را دست کم بگیریم و مطمئنا آنها با توجه به اینکه با شش امتیاز در صدر جدول گروه حاضر هستند با ارائه بازی بسته به دنبال حداقل امتیاز در ادامه استفاده از فرصتی کوچک برای ضربه زدن به ایران هستند. باید با تمرکز بالا و با حوصله به مصاف آنها برویم و بازی با ترکمنستان را نیز جبران کنیم. فرصت خوبی در اختیار داریم و مطمئنا می توانیم با حمایت هواداران مان در آزادی این حریف را از پیش رو برداریم.

امید عالیشاه در ادامه افزود: تیم ملی مثل همیشه به حمایت هواداران خود نیاز دارد و مطمئن هستیم روز پنجشنبه استادیوم آزادی بار دیگر ما را با حضور انبوه تماشاگران شرمنده خواهد کرد و در کنار آنها یک برد شیرین را جشن خواهیم گرفت. حضور آنها کار را برای ما ساده تر خواهد کرد و به حمایت هواداران برابر گوام نیاز داریم.

بازیکن جوان پرسپولیس درباره صحبت های کارلوس کی روش که گفته بود بازیکنانی مثل امید عالیشاه برای پیشرفت باید به لیگ های اروپایی کوچ کنند نیز گفت: از ابتدای اینکه قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم اهداف بزرگی در ذهن داشتم. مطمئنا توصیه های آقای کی روش را جدی خواهم گرفت و انگیزه اصلی ام در این فصل درخشش در ترکیب پرسپولیس و در ادامه لژیونر شدن است. در فصل گذشته هم پیشنهاد داشتم اما به دنبال این بودم با تجربه بیشتری به تیم مطرحی بپیوندم و امیدوارم با ارائه بازی های خوب این مساله در این فصل برایم ممکن شود.

دیدگاه‌ها