کد خبر : 1264086 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:14 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی:شاید تفکرات ما لیگ یکی است

مهاجم باتجربه سیاه جامگان می گوید آنقدر در تمام تیم ها وظایفش سنگین بوده که این مساله برایش تبدیل به عادت شده.

عنایتی:شاید تفکرات ما لیگ یکی است
به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در مورد شرایط سیاه جامگان گفت: از دیروز کارمان را زیرنظر سعید رمضانی شروع کردیم و تمرین خوبی انجام دادیم. همه چیز مهیاست، همه بچه ها خوب و همدل هستند و روز به روز شرایط بهتری را پشت سر می گذاریم. همه ما اعم از بچه ها و باشگاه تلاش می کنیم دل مردم را شاد کنیم.

او در مورد اینکه از آنجایی که تجربه بیشتری نسبت به سایر بازیکنان سیاه جامگان دارد و این قضیه وظیفه اش را سنگین تر نمی کند، ادامه داد: من همیشه وظیفه ام سنگین بوده ودیگر عادت کرده ام، سعی می کنم تمام توانم را برای موفقیت تیم بگذارم، امیدوارم نقشی که به من محول شده را به خوبی ایفا کنم و باعث خوشحالی هم استانی هایم شوم.

مهاجم این تیم مشهدی در مورد فراز و نشیب های سیاه جامگان در 5 بازی سپری شده در لیگ پانزدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: در بازی آخرمان با راه آهن با توجه به تغییراتی که بالاجبار انجام شد و شرایط سختی که داشتیم توانستیم خودمان را زود جمع و جور کنیم و با برد از زمین خارج شویم. شاید تیم ما هنوز تفکرات لیگ یکی دارد. بنابراین این فراز و نشیب غیرعادی نیست ولی باید به ثبات برسد.

عنایتی در مورد استعفای ناگهانی رسول خطیبی گفت: این اتفاق فوق العاده غافلگیرکننده بود، بنا به دلایلی خطیبی تصمیم گرفت جدا شود. او و باشگاه با همدیگر توافق کردند و رسول صلاح دید برود، باشگاه هم همکاری کرد و این اتفاق افتاد. مهندس عباسی مالک باشگاه آدم کاربلدی است و با یاری او تیم خیلی زود جمع و جور شد.

مهاجم سابق استقلال در مورد اینکه پیگیر شرایط این تیم است یا خیر افزود: بله من پیگیر این تیم هستم. تمام تیم هایی که برایشان بازی کرده ام را پیگیری می کنم مخصوصا استقلال که خاطرات خوبی با آن تیم دارم. شرایط این تیم خوب است انشااله که تا آخر فصل خوب پیش بروند.

دیدگاه‌ها