کد خبر : 1264216 | 11 شهریور 1394 ساعت 10:20 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

رجزخوانی ولفسبورگی ها برای بایرن

قهرمان جام حذفی فصل قبل آلمان بعد از جذب دراکسلر و دانته حریف می‌طلبد.

رجزخوانی ولفسبورگی ها برای بایرن
به گزارش "ورزش سه"، اگرچه ولفسبورگ با ترانسفر نجومی کوین دی‌بروین به منچسترسیتی یکی از بهترین و اثرگذارترین مهره‌هایش را از دست داد، اما با جذب دانته از بایرن و دراکسلر از شالکه اعتماد به نفس لازم را دوباره به دست آورده است. کلاوس آلوفس ،مدیر باشگاه ولفسبورگ، در جلسه معارفه این دو ستاره تازه وارد به نیدرزاکسن که امروز برگزار شد اظهار داشت:" ما یک ترکیب عالی را کنار هم گذاشته‌ایم. بضاعت فعلی ما آنقدر امیدبخش است که می‌توانیم خود را باز هم در بالای جدول ببینیم."
دانته برزیلی که در ازای 4.5 میلیون یورو به ولفسبورگ پیوسته است نیز گفت:" می‌خواهیم به آزار دادن بایرن ادامه دهیم."
جولیان دراکسلر ،ستاره 21 ساله شالکه، هم با قراردادی 35 میلیون یورویی به سبزها پیوست و گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه نام گرفت.
او نیز گفت:" من با جاه‌طلبی‌های ولفسبورگ همذات پنداری می‌کنم. حقیقت این است که من از روندی که در دو سال اخیر طی کرده‌ام راضی نبودم و نیاز داشتم آب و هوا عوض کنم. اما شالکه تیم شهر من است و تا ابد به آن تعلق دارم و در قلبم خواهد بود."
اگرچه گفته می‌شود دراکسلر قرار است جانشینی برای دی‌بروین باشد اما دیتر هکینگ ،سرمربی ولفسبورگ، با رد این ادعا گفت:" مقایسه کردن این دو بازیکن با همدیگر اشتباه است. دراکسلر یک مهره کاملا متفاوت است. با این وجود در هر پستی که او را به میدان بفرستم می‌دانم او به فلسفه بازی تیم ما می‌خورد و نیازی نیست اکنون با آمدن او بنشینیم سبک و سیاق جدیدی برای نقشه‌هایمان تدوین کنیم. می‌گویند از دست دادن ایوان پریسیچ هم می‌تواند نگران‌کننده باشد، اما واقعیت این است که ما در حال حاضر ترکیب بسیار خوبی داریم و شاید اصلا بد نباشد که تعدادمان کمتر شده است."

دیدگاه‌ها