کد خبر : 1264650 | 13 شهریور 1394 ساعت 14:34 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

نقی زاده:اعتماد به نفس ما در هلند بالا می رود

تیم ملی امید که در هلند به سر می برد شرایط خوبی را پشت سر می گذارد آنها همچنین موفق شدند دیروز بازی دوستانه ای که با اشیل داشتند را به نفع خود به پایان برند.

نقی زاده:اعتماد به نفس ما در هلند بالا می رود
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی زاده در مورد شرایط اردو گفت: شرایط اردو خیلی خوب است، دیروز هم یک بازی دوستانه داشتیم که با کمک بچه ها پیروز شدیم و توانستیم محک خوبی بخوریم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که چقدر به اهدافی که برای صعود دارند، نزدیک شده اند پاسخ داد: دو بازی دیگر هم داریم و تلاش می کنیم آن نکاتی که کادرفنی می گویند را در زمین اجرا کنیم و صددرصد این بازی ها به هماهنگی بیشترمان کمک می کند.

وی در مورد تفاوت این اردو با اردوهای دیگر نظرش را اینگونه بیان کرد: اینجا از نظر امکانات خیلی خوب است، درست است که اردوهای قبلی ما از نظر امکانات خوب بود ولی تنها فرق اردوی ما در هلند با سایر اردوها بازی با تیم های اروپایی است که به ما کمک می کند تا هماهنگ تر شویم و اعتماد به نفس مان بالا برود.

نقی زاده در پایان در مورد اینکه از تیمش سیاه جامگان خبر دارد یا خیر افزود: بچه ها زیرنظر آقای رمضانی دارند سخت تلاش می کنند انشاالله که در ادامه لیگ موفق باشیم و شرمنده مردم نشویم.

دیدگاه‌ها