کد خبر : 1264794 | 14 شهریور 1394 ساعت 10:21 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: پدیده در ادامه لیگ بهتر خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر با تیم‌های قدرتمند بازی کردیم و قطعاَ در آینده بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

مهاجری: پدیده در ادامه لیگ بهتر خواهد شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم رضا مهاجری در خصوص آخرین وضعیت تیم پدیده اظهار داشت: تمرینات خوبی را در هفته گذشته انجام دادیم و روز پنجشنبه نیز یک بازی تدارکاتی با تیم نسل ابومسلم انجام دادیم.

وی افزود: قصد داشتیم دیروز (جمعه) به تهران آمده و تا روز یکشنبه در این شهر یک بازی دوستانه انجام دهیم اما به دلیل آنکه نتوانستیم بلیت برگشت تهیه کنیم مجبور شدیم روز یکشنبه در همین مشهد بازی دوستانه دیگری انجام دهیم تا با آمادگی کامل در اولین بازی خود در جام حذفی حاضر شویم.

سرمربی تیم پدیده با تاکید بر اینکه تیمش بعد از تعیلات روند بهتری در پیش‌رو خواهد گرفت، یادآور شد: تیم ما در پنج هفته ابتدایی لیگ‌برتر اگرچه از لحاظ نتیجه‌گیری چندان خوب عمل نکرد اما از لحاظ فنی یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ بود و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت. چه بسا اگر اشتباهات داوری بر علیه تیم پدیده اتفاق نمی‌افتاد و خوش‌شانس‌تر بودیم الان امتیازات بیشتری را کسب کرده بودیم.

مهاجری در واکنش به این موضوع که پنج امتیاز از پنج نمی‌تواند نتیجه خوبی در هفته‌های سپری شده از لیگ برای تیم پدیده باشد، تصریح کرد: مسلماً نتایج کسب شده مورد رضایت من نیست و قطعاً در ادامه لیگ از این لحاظ خیلی بهتر عمل خواهیم کرد. البته بایداین موضوع را هم در نظر گرفت که ما در پنج بازی اول با تیم‌های قدری مواجه شدیم و سه بازی را هم در خارج ار خانه انجام دادیم.

وی درباره آینده تیمش نیز خاطرنشان کرد: هدف ما این است که نماینده شایسته‌ای از استان خراسان در لیک برتر باشیم و ان‌شاالله در دیدارهای آینده نتایج نه چندان خوب‌مان در پنج هفته ابتدایی لیگ را جبران کرده و بعد از چند هفته رده مناسبی را در جدول رقابت‌ها به خود اختصاص خواهیم داد.

دیدگاه‌ها