کد خبر : 1264844 | 14 شهریور 1394 ساعت 13:52 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران ما هم شرایط اقتصادی سختی دارند

صادقی: همه چیز در پرسپولیس بهتر شده

دروازه‌بان سرخپوشان تهران اعتقاد پرسپولیس در لیگ پانزدهم برای کسب عنوان قهرمانی می‌ جنگد.

صادقی: همه چیز در پرسپولیس بهتر شده
به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی در مورد شرایط تمرینات پرسپولیس در وقفه ایجاد شده در لیگ گفت: خدا را شکر بدنسازی خوبی را انجام می‌ دهیم. این بدنسازی به شخصه برای من خیلی خوب است. گرچه من خودم پیش از شروع فصل به شکل انفرادی بدنسازی می‌ کردم اما الان می‌ توانم همراه با تیم به مرز آمادگی کامل برسم. من فکر نمی‌ کنم هیچ تیمی مثل پرسپولیس تمرین کند، این را بدانید که ما برای قهرمانی می‌ جنگیم و تلاش می‌ کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه امسال رقابت بین تیم ها بیشتر و حساس تر شده باز هم پرسپولیس می‌ تواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند یا خیر پاسخ داد: هر ساله لیگ پیشرفت می‌ کند. امسال هم پرسپولیس نسبت به تیم های دیگر پیشرفته کرده است در واقع باید هم همین طور باشد. گرچه لیگ ایران کمتر از تیم های دیگر پیشرفت می‌ کند اما تیم ها کم کم رو به جلو می‌ روند ولی هنوز کامل حرفه ای نشده ایم. اینکه تیم ها برای قهرمانی بجنگند به قشنگ تر شدن لیگ خیلی کمک می‌ کند.
دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اعتصاب های اخیر تیمشان گفت: نمی‌ شود اسمش را اعتصاب گذاشت، بچه ها به دلیل عقب افتادن پرداختی ها یک مقدار ناراحت بودند ولی آقای طاهری با ما صحبت کرد و قول داد مشکلات حل شود، قرار شده فردا، پس فردا پرداختی داشته باشیم. از موقعی که آقای طاهری با بچه ها صحبت کرده، همه چیز خیلی بهتر شده چون بچه ها شک و شبهه داشتند که نکند پول ندهند اما از همان جلسه به بعد با قدرت برای قهرمانی می‌ جنگیم.

این بازیکن در مورد اینکه موافق کمک های مردمی هست یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: کمک های مردمی برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اصلا خوب نیست. کل آسیا تیم ما را می‌ شناسند. در ضمن مگر هر هوادار چقدر می‌ تواند به ما کمک کند. همه در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌ برند، بنابراین این وسط نمی‌ توانند بیایند و به پرسپولیس هم کمکی بکنند.

صادقی در پایان در مورد اینکه پیگیر شرایط تیم سابقش ملوان که 4 سال در آنجا خدمت کرده هست یا خیر افزود: صددرصد بازی های ملوان را پیگیری می‌ کنم. خلاصه بازی ها و نتایجشان را می‌ بینم و برایشان جز بازی مقابل پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌ کنم. نمی‌ شود گفت آدم به تیم سابقش عرق و احساس ندارد.

دیدگاه‌ها