کد خبر : 1264869 | 14 شهریور 1394 ساعت 14:54 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی: درشرق آسیاشناخته‌شده‌تر ازایران هستم

سنتر تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه مسابقات ویلیام جونز تجربه خوبی برای آماده سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بود، به یک نکته جالب اشاره کرد و اینکه در شرق آسیا شناخته شده‎تر از ایران است.

حدادی: درشرق آسیاشناخته‌شده‌تر ازایران هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حامد حدادی پس از قهرمانی تیم ملی بسکتبال در سی و هفتمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز چین تایپه، اظهار داشت: کاری به نتایجی که در این مسابقات کسب کردیم، ندارم. درمجموع حضورمان در چین تایپه و دیدارهایی که برابر حریفان برگزار کردیم، خوب بود چون تاثیر زیادی روی آمادگی‌مان گذاشت.

وی تصریح کرد: با تلاش بچه‌ها و بخصوص دفاع منسجمی که داشتیم، توانستیم قهرمان جام ویلیام جونز شویم، اما بدون در نظر گرفتن این نتیجه هم باید بگویم حضور تیم ایران در این مسابقات خوب بود تا پیشرفت و حرکت رو به شجلویی را در جریان مسابقات تجربه کرد.

بازیکن پست پنج تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه مسابقات جام ویلیام جونز خیلی سنگین بود، یادآور شد: در این رقابت‌ها هشت دیدار متوالی داشتیم، البته سرمربی تیم ملی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود که برای هر بازی به دو بازیکن استراحت می‌داد و در جریان هر بازی هم به تناوب از بازیکنان استفاده می‌کرد، اما سنگینی تورنمنت به حدی بود که در بازی آخر اصلاً جان نداشتیم و پاهایمان نای بازی کردن نداشت، اما با این حال تلاش کردیم تا ببریم و قهرمان شویم.

این بازیکن با یادآوری اینکه تیم ملی بسکتبال با پیروزی برابر اسپارتاک روسیه، قهرمان جام ویلیام جونز شد و اینکه این روزها بسکتبالی شبیه قزاقستان دارند، گفت: خیلی باهوش و زیرکانه بازی کردیم تا توانستیم تیم را شکست دهیم. روس‌ها خوب بازی می‌کنند، اما عملکرد ما باعث شد آنها در دیدار امروز مثل همیشه نباشند.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در مورد جمع‌بندی خود از شرایط تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها با توجه به نتایج بدست آمده در جام ویلیام جونز، اظهار داشت: به هر حال هدف همه ما این است که در جام ملت‌ها خوب بازی کنیم و خوب ببریم و روی هدفمان تمرکز داشته باشیم تا به آن دست یابیم. منتظر هستیم تا وضعیت صمد و آرمان مشخص شود. اگر این دو به ترکیب تیم اضافه شوند، خیلی خوب است، اگر هم به موقع نرسند، بازیکنان خوب دیگری داریم که جایگزین شوند.

حامد حدادی در پایان در مورد اینکه محبوبیت خاصی در شرق آسیا دارد، گفت: مردم شرق آسیا عاشق NBA و بازیکنان شاغل در این لیگ هستند؛ بخصوص اینکه سیاه هم باشد. به هر حال من هم زمانی NBA بازی کرده‌ام و از همین رو اینجا مطرح هستم. باید بگویم در ایران خیلی‌ها من را فقط به اسم می‌شناسند. فقط می‌دانند حامد حدادی نامی در بسکتبال است، اما به چهره شناخت زیادی از من ندارند و چه بسا به من بگویند چطوری صمد یا خوبی احسان حدادی! اما مردم شرق آسیا شناخت بیشتری از من دارند. آنها کاملاً من را به چهره و به نام می‌شناسند. ظاهراً اخبار و عکس‌های مربوط به حضورم در NBA، ایجا بیشتر منتشر می‌شده است.

دیدگاه‌ها