کد خبر : 1264888 | 14 شهریور 1394 ساعت 15:21 | 132.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه موندودپورتیوو

همه گزینه های بارسا برای تقویت دربازار زمستانی

باشگاه بارسلونا که تا 1 ژانویه 2016 نمی تواند بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه کند، قصد دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، حداقل یک یا دو بازیکن جدید خریداری کند.

همه گزینه های بارسا برای تقویت دربازار زمستانی
به گزارش "ورزش سه"، معمولا این اتفاقی نیست که در بارسلونا خیلی طبیعی باشد و کمتر شاهد این هستیم که بارسلونا در ماه ژانویه اقدام به خرید بازیکن کند اما به گواه کارشناسان، مجموعه فعلی بارسلونا، آمادگی لازم برای مقابله با روزهای سخت و دشوار انتهای فصل را ندارد و بخصوص پس از جدایی پدرو از این تیم، نیاز به جذب یک جانشین مطمئن برای او کاملا حس می شود.

مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز، هنوز نتوانسته اند اعتمادهای لازم را جلب کنند و به ادعای مونددپورتیوو، بارسلونا بطور حتم در زمستان امسال خرید جدید خواهد داشت. این مساله در حالی است که از ژانویه، آردا توران و الیکس ویدال نیز قادر خواهند برود برای بارسلونا به میدان بروند. در هر صورت و در شرایطی که بازار تابستانی نقل و انتقالات، چند روزی است که تمام شده، مدیران بارسا از حالا به فکر 4 ماه آینده هستند.

1038344

نشریه معتبر کاتالانی، از 11 بازیکن به عنوان گزینه هایی که بارسلونا در حال بررسی شرایط جذبشان است نام برده است :

1- نولیتو: سلتا ویگو؛  این بازیکن سابقه بازی برای تیم های اول و دوم بارسلونا را در کارنامه دارد اما4 سال پیش از این تیم جدا و به بنفیکا ملحق شد.او هم اکنون از ارکان اصلی سلتا محسوب می شود. نولیتو ماه گذشته با سلتا قراردادش را تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش نیز 30 میلیون یورو است.

2- کارلوس ولا: سوسیداد؛ مهاجم مکزیکی باشگاه سوسیداد، دو فصل پیش همراه رونالدو و مسی، به عنوان یکی از سه مهاجم برتر لالیگا برگزیده شد. او تا سال 2018 با سوسیداد قرارداد دارد و رقم فسخ این قرارداد نیز 30 میلیون یورو است. ولا در هر فصل بطور متوسط 13 گل به ثمر می رساند.

3- خسوس ناواس: منچسترسیتی؛ بال تهاجمی سابق سویا، چند سالی است که در سیتی می درخشد اما با ورود دی بروین، شاید او جایگاه ثابتش را در این تیم از دست بدهد. ناواس تا 2017 با سیتی قرارداد دارد. البته تخصص او بیشتر در پاس گل است تا گلزنی. در فصل تابستان احتمال، بازگشت او به سویا وجود داشت اما سیتی با این امر مخالفت کرد.

4- کاندورا: لاتزیو؛ کاپیتان دوم لاتزیو و ملی پوش برجسته ایتالیایی که در بهترین دوران ورزشی خود به سر می برد. او تا سال 2019 با لاتزیو قرارداد دارد و جذب او با 25 تا 30 میلیون یورو ممکن خواهد بود.

5- کریم بلعربی: لورکوزن؛ این بال راست مراکشی الاصل که برای تیم ملی آلمان بازی می کند، از دو فصل پیش درخشش در فوتبال را آغاز کرد. او 25 ساله است و تا سال 2020 با لورکوزن قرارداد دارد. جذب او با 12 تا 15 میلیون یورو امکانپذیر است. بلعربی فصل گذشته 12 گل برای تیمش به ثمر رساند.

6- دومینیک براردی: ساسولو؛ این مهاجم در 62 بازی برای تیمش در سری آ، 31 گل به ثمر رسانده است؛ 15 گل فصل قبل و 16 گل نیز دو فصل پیش. براردیه 21 ساله، تا سال 2019 با ساسولو قرارداد دارد و قیمت او بین 15 تا 18 میلیون یورو تخمین زده می شود.

7- ریاض ماهرز: لسترسیتی
؛ ملی پوش الجزایری که 24 سال سن دارد، ژانویه 2014 از لوهاور فرانسه به لستر پیوست. او به شدت مورد علاقه آرسنال نیز قرار دارد. قرارداد او تا سال 2019 و قیمت او نیز حدود 10 میلیون یورو است.

8- فلورین تائووین: نیوکاسل؛ مهاجم سابق مارسی که امسال با 17 میلیون یورو به نیوکاسل پیوسته است. مارسی برای جذب او از لیل، 15 میلیون یورو هزینه کرده بود و فصل گذشته 15 گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. تائووین با 22 سال سن، یکی از جوانان آینده دار فوتبال فرانسه محسوب می شود و تا سال 2020 نیز با نیوکاسل قرارداد دارد. فیمت او 20 تا 25 میلیون یورو تخمین زده می شود.

9- لاسه شون: آژاکس؛ این ملی پوش دانمارکی، امسال چهارمین فصل حضورش در آژاکس را پشت سر می گذارد. بازیکن سابق NEC، تا سال 2017 با آژاکسی ها قرارداد دارد و قیمتش نیز 10 میلیون یوو است. تخصخص او بال راست است و 29 سال سن دارد.

10- والکات: آرسنال؛ بال تهاجمی و 26 ساله آرسنال که به تازگی نیز قراردادش با توپچی ها را تا 2019 تمدید کرده است. بارسا برای جذب او 20 تا 25 میلیون یورو باید هزینه کند. او در فصل جاری تنها یک بار از ابتدا برای آرسنال به میدان رفته است. والکات در 300 بازی برای قرمزهای لندن، 76 گل به ثمر رسانده است.

11- سوفیان فقولی: والنسیا؛ بال راست تهاجمی الجزایری الاصل والنسیا، تا سال 2016 با این باشگاه قرارداد دارد و با 25 سال سن، موقعیت مناسبی در سطح اول فوتبال اروپا پیدا کرده است. شوت های پر قدرت و سرعت او در کنار تکنیک بالایش، یک دردسر همیشگی برای تیم های مقابل محسوب می شود. قیمت او نیز 10 میلیون یورو تخمین زده می شود.

دیدگاه‌ها