کد خبر : 1266583 | 21 شهریور 1394 ساعت 12:32 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

هفته لژیونرهای ایرانی

16 لژیونر ایرانی این هفته به میدان می روند

با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال لژیونرهای ایرانی در لیگ های مختلف اروپایی، آسیایی و آمریکایی نیز به میدان می روند.

16 لژیونر ایرانی این هفته به میدان می روند
به گزارش "ورزش سه"، 16 بازیکن ایرانی لژیونر از این هفته بازی های خود را در لیگ های مختلف آغاز خواهند کرد و طبق معمول، لیگ قطر با دارا بودن 6 بازیکن ایرانی، بیشترین سهم را در بین لیگ های دیگر دارد.

لیگ ستارگان قطر، شروع کار بازیکنان ایرانی

شش بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قطر در حالی بازی های خود را آغاز خواهند کرد که فصل پیش تعداد بیشتری از هموطنان خود را در بین خود می دیدند، اولین بازی برای بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان دیشب اتفاق افتاد و تیم ام صلال با حضور کاپیتان تیم ملی ایران به مصاف تیم الخور رفت و توانست با دو گل این تیم را از پیش رو بردارد.
امروز نیز تیم العربی با حضور اشکان دژاگه به دیدار تیم الوکره می رود، روز یکشنبه نیز اوج کار بازیکنان حاضر در لیگ قطر و در سه بازی، چهار لژیونر ایران به میدان می روند. ابتدا محمد نوری به همراه تیم المسیمیر به دیدار ژاوی و یارانش در تیم السد خواهند رفت، سپس الغرافه با بازیکن تازه واردش یعنی مسعود شجاعی در خانه، میزبان تیم لخویا خواهد بود و در آخرین بازی نیز الجیش از تیم الاهی میزبانی خواهد کرد و به احتمال فراوان پژمان منتظری و مجتبی جباری دو بازیکن ثابت این تیم خواهند بود.

روسیه، بیشتری حضور پس از قطر

اما سه بازیکن ایرانی حاضر در لیگ روسیه نیز از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد و در اولین بازی علیرضا حقیقی و یارانش امشب اولین بازی خود را با تیم روبین کازان در مقابل تیم لوکوموتیو مسکو برگزار خواهند کرد.
فردا نیز از همین رقابت ها دو لژیونر دیگر ایرانی حاضر در تیم روستوف به میدان خواهند رفت، سعید عزت الهی و سردار آزمون یقینا دو بازیکن مهم این تیم در فصل پیش رو، فردا میهمان تیم اسپارتاک مسکو خواهند بود.

بوندس لیگا 2 و استارت ایرانی ها

دولژیونر ایرانی حاضر در آلمان و تیم بوندس لیگا 2 اما وضعیت متفاوتی نسبت به بقیه بازیکنان ایرانی دارند، و آن هم این موضع است که بازی های بوندس لیگا 2 مدتی است که آغاز شده و تیم های حاضر در آن 5 بازی را از سر گذرانده اند.
آرمینیا بیله فلد که دانیال داوری را در اختیار دارد امروز در حالی به مصاف تیم هیدن هیم می رود که اکنون وضعیت مناسبی در جدول ندارد و با کسب 6 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی به سر می برد.
احسان حاج صفی که به تازگی به تیم دوم فرانکفورت یعنی اف اس وی فرانکفورت پیوسته است نیز فردا می تواند اولین بازی خود را برای این تیم برگزار کند، آنها فردا در حالی به مصاف تیم اینتراخت برانشوایگ می روند که اکنون با کسب 7 امتیاز از 5 بازی در رده نهم جدول رده بندی ایستاده اند.

آغاز به کار بهترین بازیکن لیگ دو هلند

علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از امیدهای اصلی تیم آلکمار در این فصل به این تیم پیوسته است، البته وی تاکنون به دلیل مصدومیت نتوانسته برای تیمش به میدان برود و امروز در اولین بازی خود احتمالا در بازی مقابل تیم گرافشاپ خواهد رفت. آلکماری ها اکنون از 4 بازی خود توانسته اند تنها دو امتیاز به دست بیاورند و وضعیت مناسبی در جدول ندارند.

بازگشت گوچی به انگلیس

چالتونی ها که تاکنون و از 5 بازی انجام داده خود توانستند 8 امتیاز کسب کنند امروز در بازی ششم خود به مصاف روترهام خواهند رفت تا بتوانند با پیروزی در ششمین بازی خود سروسامانی به وضعیت خود در جدول رده بندی بدهند و هنوز مشخص نیست که گوچی نیز در این دیدار برای تیمش به میدان خواهد رفت و یا خیر.

در انتظار گلزنی کریم

اما تیم پانیونیوس که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد از دو بازی خود یک پیروزی و یک شکست به دست آورده است و فردا در رقابت های لیگ یونان به مصاف تیم قدرتمند پاناتیناکوس خواهد رفت تا به امید گلزنی مهاجم ایرانی خود بتواند به بالای جدول برسد.

پورعلی گنجی و فرار از انتهای جدول

تیانجین تدای قعرنشین نیز فردا در حضور مرتضی پورعلی گنجی به مصاف تیم جیانگ سو سینتی خواهد رفت تا در بازی انتهایی لیگ این کشور بتواند خود را از محدوده خطر برهاند و بار دیگر در لیگ حرفه ای این کشور بماند.

دیدگاه‌ها