کد خبر : 1269563 | 01 مهر 1394 ساعت 15:22 | 24.2K بازدید | 3 دیدگاه

پول باشد برانکو پرسپولیس را چهارم می کند

پروین: کاش الان تولد 30 سالگی ام بود

علی پروین پیشکسوت پرسپولیس در روز تولدش عنوان کرد با اینکه در 69 سال گذشته زندگی خوبی داشتم ولی کاش شمع سی سالگی ام را فوت می کردم و هنوز جوان بودم.

پروین: کاش الان تولد 30 سالگی ام بود
علی پروین به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: هر سال رفقای ما یک روز قبل از تولد ما در دفتر جمع می شوند و برایم تولد می گیرند که از این بابت از آنها ممنونم. ولی خوب دیگر پیر شدم و پا در سن 70 سالگی گذاشتم. کاش الان 30 سالم بود.

برانکو هم که در این تولد حضور داشت معتقد بود که علی پروین شناسنامه فوتبال ایران است. علی پروین درباره برانکو گفت: باید بنده خدا برانکو را حمایت کنیم.او کارش بد نیست ولی همه می دانیم که در فوتبال فقط مسائل فنی موثر نیست.

او ادامه داد:به نظر من اگر پول باشد و از برانکو حمایت کنیم او می تواند پرسپولیس را چهارم کند. من در چند روز گذشته و باخت مقابل سایپا پرسپولیس و برانکو را حمایت کردم موقع رفتن او از دفترم هم بدرقه اش کردم و به او گفتم که من ازش حمایت می کنم پس به خدا توکل کند و جلو برود.

پروین با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس گفت: بی پولی باعث می شود که تیم به حاشیه برود پس من بازهم حرفم را تکرار می کنم اگر پول باشد برانکو می تواند پرسپولیس را در لیگ، چهارم کند.

دیدگاه‌ها