کد خبر : 1272336 | 12 مهر 1394 ساعت 09:41 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

تونی فردا صبح در تبریز

سرپرست سرخپوشان تبریزی به هواداران بابت ناراحتی شان از نتایجی که تراکتور کسب کرده حق و به آنها قول می دهد بعد از اتمام تعطیلات تراکتوری به نسبت قدرتمندی را ببینند.

تونی فردا صبح در تبریز
به گزارش "ورزش سه"، ایوب ذوالفقاری در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: تمریناتمان را از روز چهارشنبه شروع کرده ایم و به بچه ها در این چند روز با علیرضا پژمان و قادر رحیم زاده تمرین می کردند. دیروز هم دستیاران خارجی، تونی آمدند و خود تونی دوشنبه صبح به تبریز می آید.


او درباره مساله سعید آقایی و اینکه بالاخره در تراکتور ماندنی شد ادامه داد: مدیریت و مسوولان باشگاه ما با مسوولان گسترش فولاد صحبت کرده اند و قرار شد سعید آقایی در جمع ما بماند.


سرپرست تراکتورسازی در مورد شایعه برکناری تونی و احتمال حضور قلعه نویی در تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: من اصلا درباره این قضیه چیزی نمی دانم. من فقط در تمرینات حضور پیدا می کنم و پاسخگوی این سوال شما باید مسوولین باشگاه باشند.


ذوالفقاری درباره حواشی ای که اخیرا برای تراکتور پیش آمده گفت: این مسائل همیشه همه جا هست ولی بازیکنان ما حرفه ای هستند و فقط باید به فکر تمرین خود باشند.


وی در مورد ناراحتی هواداران بابت نتایج کسب شده گفت: 6، 7 سال است که تراکتور دارد خوب بازی می کند و حتی قهرمانی خواستن از این تیم توقع بیجایی نیست و ما این را قبول داریم که نمایش بازیکنان قابل قبول نبوده تا الان نباید این امتیازات را از دست می دادیم و باید از این پس به فکر جبران باشیم. فکر و ذکر و همه تیم نتیجه گرفتن است چون هواداران با این تیم زندگی می کنند و ما باید جوابگوی نتایج ضعیف باشیم و صددرصد توانمان را بگذاریم.


ذوالفقاری در پایان در مورد محرومیت تراکتورسازی از تماشاگر در یک بازی خانگی افزود: هیچ نامه ای در این رابطه به باشگاه زده نشد و چیزی به ما نگفته اند.

دیدگاه‌ها