کد خبر : 1272398 | 12 مهر 1394 ساعت 12:38 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم اسنوکربازان ایران جزو چهار نفر پایانی مسابقات جهانی باشند

شهلا: حریفان تمرینی ملی‌پوش را به اردو آوردیم

سرمربی تیم ملی بیلیارد کشورمان گفت: نفرات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارم تمام هشت بازیکن ایران از گروه خود صعود کنند.

شهلا: حریفان تمرینی ملی‌پوش را به اردو آوردیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کامران شهلا با اشاره به حضور بازیکنان ایران در مسابقات اسنوکر جهانی زیر 18 سال اظهار داشت: بازیکنان اردویی 14 روزه را برای کسب آمادگی در پایگاه قهرمانی آزادی پشت سر گذاشتند. در این اردوی تمرینی علاوه بر انجام تمرینات روی میز، تمرینات ذهنی برای بالا بردن تمرکز بازیکنان را انجام دادیم و جزوه‌های روانشناسی اسنوکر را برای بچه‌ها ترجمه کردیم که این موضوع می‌تواند به بالابردن توانایی آنها برای کاهش استرس‌شان حین مسابقات کمک کند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این تمرینات مسابقات دوره‌ای برای بازیکنان برگزار کردیم و از قهرمانان ایران مانند امیر سرخوش، علی قره‌گوزلو و سعید ابولسانی دعوت کردیم تا در اردو با بازیکنان زیر 18 سال تمرین کنند.

سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران با اشاره به نحوه تمرین بازیکنان یادآور شد: یکی از مهمترین نکات تمرینی در اسنوکر، بازی با یک حریف تمرینی بسیار قوی است. هر چقدر یک بازیکن با حریف قوی‌تر بازی کند، مهارت او بالاتر می‌رود و این یکی از مهمترین نکاتی است که در این رشته ورزشی وجود دارد.

 شهلا با توجه به حریفان شرکت کننده در مسابقات جهانی اسنوکر گفت: در این مسابقات بیست کشور از سراسر جهان شرکت کردند. من هنوز بازی حریفان را ندیدم اما می‌توانم بگویم که بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و آماده هستند. امیدوارم تمام هشت بازیکن ایران از گروه خود صعود کنند و با شناختی که از آنها دارم امیدوارم جزو چهار بازیکن برتر جهان قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها