کد خبر : 1272485 | 12 مهر 1394 ساعت 16:55 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی بی حاصل قرمز و آبی بندر لیورپول

تساوی اورتون و لیورپول در دربی مرسی ساید

دیدار تیم های اورتون و لیورپول از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس دقایقی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت تا دربی مرسی ساید بازهم برنده ای نداشته باشد.

تساوی اورتون و لیورپول در دربی مرسی ساید
به گزارش "ورزش سه"، قرمز و آبی شهر لیورپول، امروز دربی حساس مرسی ساید را در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار کردند. جدال دو تیم که پس از گذشت 7 هفته از لیگ برتر، نتایج متوسطی کسب کرده بودند، مثل همیشه جذاب و دیدنی بود. اورتون در شرایطی مقابل لیورپول قرار گرفت که در رده هفتم قرار داشت و لیورپول هم تیم دهم بود.

1042513

بازی در 15 دقیقه اول در اختیار لیورپول بود و قرمزها در همان دقیقه 2 توسط میلنر می توانستند به گل دست یابند اما در مصافی تک به تک، تیم هاوارد بود که مانع از گلزنی میلنر شد. قرمزها در ادامه، بازهم توسط استوریج صاحب موقعیت شدند که این بار جاگیلکا ناجی اورتون شد.

پس از این دو خطر، اورتون با حمایت هوادارانش بر بازی مسلط تر شد و دو بار توسط نای اسمیت صاحب موقعیت 100 درصد گلزنی شد اما سوپرسیو های مینیوله، او را از گلزنی در دربی ناکام گذاشت.

1042510

بازی در نیمه اول رو به اتمام بود که لیورپول روی یک ضربه کرنر در دقیقه 41 به گل رسید. میلنر کرنر را به زیبایی روی دروازه اورتون ارسال کرد و دنی اینگز، بدون مزاحم با ضربه سری دقیق، قفل دروازه میزبان را گشود تا لیورپول پیش بیفتد.

این پایان کار نبود؛ چرا که اورتون روی اشتباه امره جان، در دقیقه 45 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. سانتر ارسالی از راست، با دفع ناقص امره جان همراه شد و لوکاکو از این اشتباه نهایت استفاده را برد و با شوت محکم پای چپش، مینیوله را مغلوب ساخت.نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.درگیری فیزیکی جان و گالووی نیز از حوادث مهم دیگر نیمه اول بود.

نیمه دوم با برتری محسوس اورتون همراه بود و نبردهای میانه میدان، معمولا به نفع آبی های میزبان تمام می شد. نای اسمیت و لوکاکو، چندین بار دیگر در نیمه دوم صاحب موقعیت گلزنی شدند اما لیورپول که با تجمع بازیکنانش در زمین خودی، سعی در حفظ نتیجه داشت، اجازه خلق موقعیت 100 درصد گلزنی به اورتونی ها نداد تا این بازی در نهایت با همان نتیجه 1-1 به اتمام برسد؛ نتیجه ای تکراری برای دربی مرسی ساید.

1042520

اورتون بخصوص در 5 دقیقه پایانی بازی، فشار مضاعفی روی دروازه لیورپول وارد آورد اما نتوانست گل برتری را به ثمر برساند. با این نتیجه، اورتون همچنان بالاتر از لیورپول در جدول رده بندی ایستاد.

دیدگاه‌ها