کد خبر : 1272492 | 12 مهر 1394 ساعت 17:22 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

چیزی برای قهرمانی کم نداریم

نوروزی: شب‌ها به یاد هادی کابوس می‌بینم

مهاجم سایپا ادعا می‌کند که به خاطر فوت هادی نوروزی چند شب است که کابوس می‌بیند.

نوروزی: شب‌ها به یاد هادی کابوس می‌بینم
رضا نوروزی در این‌باره به "ورزش سه" می‌گوید: به شدت از فوت هادی نوروزی ناراحت هستم. او دوست خوب من بود و در نفت‌تهران و پرسپولیس با من همبازی بود. باور کنید خیلی ناراحتم و از وقتی که هادی از بین ما رفته چند شب است که دارم کابوس می‌بینم.

او ادامه داد: متاسفانه به خاطر تمریناتی که در این مدت داشتیم، نتوانستم در مراسم خاکسپاری هادی شرکت کنم اما در استادیوم آزادی حضور داشتم. دوست داشتم در این مراسم حضور پیدا کنم و امیدوارم روح هادی عزیز در آرامش باشد.

مهاجم سایپا در مورد مصدومیتی که نصیبش شد گفت: متاسفانه من در تمرینات سایپا عضلات پایم کشیده شد و به همین دلیل در بازی با فولاد غایب بودم. الان دوباره آماده هستم و می‌خواهم به روزهای خوبم قبل از مصدومیت برگردم.

نوروزی در مورد شرایط خوب تیمش هم می‌گوید: شرایط ما بسیار خوب است و خدا را شکر که جزو 4 تیم اول جدول هستیم. باید تلاش کنیم با تمریناتی که در تعطیلات لیگ انجام می‌دهیم، تیم را در روند خوب حفظ کنیم و بتوانیم باز هم نتایج خوبی بگیریم.

او در مورد شانس قهرمانی تیمش هم می‌گوید: شانس داریم و چیزی از تیم‌های مدعی دیگر کم نداریم. با شرایطی که در جدول پیش آمده یکی، دو تیم مدعی از کورس قهرمانی خارج شده‌اند و ما هم تلاش می‌کنیم که با بازیکنان خوبی که داریم، به روند خوبمان برگردیم.

دیدگاه‌ها