کد خبر : 1273009 | 14 مهر 1394 ساعت 13:35 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم یک روز هانی جای نوروزی را بگیرد

حدادی‌فر: تعطیلات به نفع من شد

قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن که حسابی دلش برای حضور در تیم ملی تنگ شده امیدوار است که ایران مقابل عمان نتیجه بگیرد.

حدادی‌فر: تعطیلات به نفع من شد
حدادی فر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در این روزها بدترین و سخت ترین خبری که شنیدم در گذشت هادی نوروزی بود ما با هم چند دوره در تیم ملی همبازی بودیم و خاطرات زیادی با هم داریم. هادی واقعا انسان با اخلاقی بود و هر چه بخواهم از خوبی های او بگویم کم گفته ام. امیدوارم که خدا به خانواده هادی صبر بدهد و خیلی زود هانی بتواند جای پدر را در فوتبال بگیرد و روح آن مرحوم را شاد کند.

او ادامه داد: فکر می کنم اگر این تعطیلات برای هیچ کس خوب نبود، برای من خیلی فرصت خوبی بود تا بعد از مصدومیتی که داشتم بتوانم دوباره تمرینات بدنسازی داشته باشم و خودم را با تیم هماهنگ کنم.

وی افزود: ذوب آهن هم تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد و به غیر از چند بازیکن ما که در اردوی امید و بزرگسالان حضور دارند سایر نفرات تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می گذارند.

حدادی فر در مورد تیم ملی، گفت: دلم برای تیم ملی تنگ شده ولی در حال حاضر سلامتی ام از همه چیز مهم تر است. ایران کار سختی در مقابل عمان دارد مخصوصا اینکه این بازی در خانه حریف برگزار می شود ولی من مطمئن هستم که با تلاش بچه ها از این بازی امتیاز می گیریم و به عنوان سر گروه جایگاه خودمان را تثبیت می کنیم. ضمن اینکه بازیهای برگشت هم سخت تر از دور رفت خواهد بود و ما باید حواسمان به آن دیدارها هم باشد.

حدادی فر در پایان گفت: من می خواهم در پایان صحبتهایم برای تیم ملی آرزوی موفقیت بکنم و امیدوارم باشم که ایران صدر نشین گروه شود. امسال سال سختی برای فوتبال ملی ما است و امیدوارم که با موفقیت به پیش برود.

دیدگاه‌ها