کد خبر : 1273050 | 14 مهر 1394 ساعت 17:01 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: پرسپولیس یک حامی مالی نخواهد داشت

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه یک حامی مالی (اسپانسر) نخواهد داشت و به صورت مشارکتی با شرکت های مختلف همکاری خواهد کرد.

عبدی: پرسپولیس یک حامی مالی نخواهد داشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، حسین عبدی با بیان اینکه این تصمیم طی یک پروسه زمانی چهار هفته ای به تصویب هیات مدیره باشگاه رسیده است افزود: البته هنوز قراردادی بسته نشده اما متن قراردادها تنظیم و آماده امضا شده است.

وی که برای دریافت طلب باشگاه به مالزی سفر کرده بود، ادامه داد: پس از بازگشت با مسوولان باشگاه جلسه ای نداشته ام و نمی دانم به درستی قراردادها امضا شده است یا خیر، با این همه طی امروز و یا فردا با کسب اطلاعات لازم دراین خصوص اظهارنظر قطعی خواهم کرد.

وی درباره سفر به مالزی نیز گفت: اعضای هیات مدیره در آخرین جلسه ای که با آنان داشتم مرا مامور کردند تا برای دریافت مطالبات باشگاه به کشور مالزی بروم.

عبدی ادامه داد: هرچند تمایلی به این سفر نداشته اما چون اعضا تصمیم به اعزام من گرفتند به این مهم تمکین و خوشحالم توانستم از پس این مهم به خوبی بربیایم.

وی درخصوص این سفر بیشتر توضیح نداد و افزود: ابتدا باید گزارش این سفر و دستاوردهای آن را به هیات مدیره ارائه کنم و درصورت صلاحدید به طورحتم آن را در نشست مطبوعاتی بیان خواهم کرد.

وی درباره گمان زنی برخی رسانه مبنی بر رقم قرارداد این باشگاه با اسپانسر نیز اظهارداشت: این ها فقط گمانه زنی است و به طور حتم متن قرارداد و اطلاعات آن را در وقت مقتضی اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص شایعه آمدن حمیدرضا سیاسی به این باشگاه نیز گفت: چیزی دراین خصوص نشنیده ام از این رو اظهار نظر نمی کنم.

وی درباره زمان انتخاب مدیرعامل باشگاه نیز تصریح کرد: خوشبختانه بودجه تامین و به زودی قرارداد با اسپانسر نهایی می شود از این رو مدیرعامل را نیز به زودی انتخاب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها