کد خبر : 1273142 | 15 مهر 1394 ساعت 09:34 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

مالک سیاه جامگان تهدید کرد

عباسی: مجوز کاظمی را ندهند،بی خیال فوتبال

فرهاد کاظمی که چندی پیش از سرمربیگری باشگاه راه آهن برکنار شد، اخیرا با مسئولان باشگاه سیاه جامگان و هدایت این تیم، به توافق رسیده است.

عباسی: مجوز کاظمی را ندهند،بی خیال فوتبال
به گزارش "ورزش سه"، بعد از توافق مسئولان باشگاه سیاه جامگان با کاظمی بود که علیپور رییس کمیته صیانت از اخلاق حرفه ای فوتبال گفت که تا باشگاه سیاه جامگان استعلام نگیرد، قرارداد فرهاد کاظمی ثبت نخواهد شد.

 مالک باشگاه سیاه جامگان روز چهارشنبه به ایرنا درمورد شرایط این تیم به ویژه پس از انتخاب فرهاد کاظمی به عنوان سرمربی اظهارکرد: یا با کاظمی ادامه می دهیم یا از فوتبال می روم انتخاب ما کاظمی است؛ خوشبختانه کاظمی تمرینات را آغاز کرده و در چند روز گذشته، تمرینات خوبی داشتیم.

محمدرضا عباسی در پاسخ به این سئوال که اظهارات اخیر علیپور مبنی بر گرفتن استعلام باشگاه سیاه جامگان برای حضور کاظمی در این تیم، حاشیه هایی را ایجاد کرده است ،افزود: ما تابع قانون هستیم و از قانون پیروی می کنیم. قرار بر این بوده، هر باشگاهی که می خواهد مربی استخدام کند از سازمان لیگ استعلام بگیرد. البته برای برخی مربیان چنین محدودیت هایی وجود ندارد اما نمی دانم چرا برای کاظمی که تا دو هفته پیش سرمربی راه آهن بود، این محدودیت را گذاشتند.

مالک باشگاه سیاه جامگان خاطرنشان کرد: ما روز گذشته(سه شنبه) به سازمان لیگ نامه نوشتیم و استعلام کردیم. هرگاه پاسخ استعلام را دریافت کنیم، کارمان را رسماً با کاظمی آغاز می کنیم.

عباسی ادامه داد: کاظمی هفت سال پیش هم که می خواست به مشهد بیاید همین مسایل مطرح شد و او نتوانست در مشهد کار کند و بعد از آن به تیم های دیگر رفت و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه داد. حالا هم که دوباره قصد دارد به مشهد بیاید این مسایل مطرح شده است.

مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد در پاسخ به این سئوال که در صورت منفی بودن پاسخ استعلام، واکنش باشگاه چه خواهد بود گفت: ما تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ هستیم و بر اساس دستورات سازمان لیگ عمل می کنیم. البته این را هم می دانیم که نتیجه استعلام، مثبت است زیرا ما چیزی از کاظمی ندیدیم. کاظمی تا دو هفته پیش در راه آهن کار می کرد و اکنون هم مشکلی نخواهد داشت.

عباسی در پاسخ به این سئوال که آیا گزینه دیگری در صورت منفی بودن پاسخ استعلام برای سرمربیگری سیاه جامگان درنظر دارند یا خیر افزود: ما انتخاب مان را کردیم. یا با کاظمی می دهیم یا از فوتبال می روم. اگر قرار باشد، فوتبال این گونه باشد و در آن حب و بغض ها حاکمیت کند، به درد نمی خورد.

مالک باشگاه سیاه جامگان ادامه داد: مسایل اخیر اصلا برایم قابل هضم نیست و دچار سرخوردگی شده ام. اگر قرار باشد این شرایط ادامه یابد، تحمل آن برایم سخت است.

وی یادآور شد: مردم مشهد کاظمی را دوست دارند و خاطره های خوبی از او که زمانی در ابومسلم کار می کرد و این تیم را بهترین تیم شهرستانی کرد، دارند اما نمی دانم چرا توی ذوق مردم می زنیم؟

مالک باشگاه سیاه جامگان یادآور شد: آن موقع که خطیبی را انتخاب کردیم، استعلامی وجود نداشت؛ حتی وقتی برای رمضانی(سرمربی قبلی سیاه جامگان) کارت صادر کردیم، مشکلی نبود اما حالا که کاظمی به مشهد آمده، می گویند باید استعلام بگیرید.

دیدگاه‌ها