کد خبر : 1273200 | 15 مهر 1394 ساعت 12:04 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

طالبی: در بدترین حالت با عمان مساوی می‌کنیم

سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی در برابر عمان در بدترین شرایط مساوی می‌کند.

طالبی: در بدترین حالت با عمان مساوی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جلال طالبی درباره مصاف تیم ‌ملی ایران مقابل عمان در چارچوب مقدماتی جا‌م جها‌نی روسیه اظها‌ر کرد: سابقه نشان داده است که ایران برابر عمان کار راحتی ندارد. مضافا این که این بازی در عمان برگزار می‌شود و آنها می‌توانند به لحاظ میزبانی، تماشاگر، آب‌وهوا و خیلی چیزهای دیگر کار را سخت‌تر هم بکنند. البته ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که از لحاظ فنی بالاتر از عمانی‌ها هستند و در بدترین حالت فکر می‌کنم با عمان مساوی می‌کنیم. به عبارت دیگر عمانی‌ها نمی‌توانند ما را شکست دهند. از طرفی دیگر کارمان را برای صعود به مرحله بعد خیلی ساده می‌بینم و اعتقاد دارم می‌توانیم خیلی راحت از این گروه به مرحله مقدماتی جا‌م جها‌نی برویم.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به تغییر نسل تیم ‌ملی چیست، بیا‌ن‌ کرد: جوانانی که به تیم ‌ملی اضافه شده‌اند می‌توانند خیلی به روند کار کمک کنند. وقتی جوانان به تیم ‌ملی دعوت می‌شوند عملا دست کا‌ر‌لوس کی‌روش برای آزمایش و رسیدن به ترکیب نهایی بازتر می‌شود. به نظرم روند جوان شدن تیم ‌ملی می‌تواند سریع‌تر هم باشد و در هر بازی تیم ‌ملی شاهد دعوت چند جوان جدید به تیم ‌ملی باشیم. کی‌روش تیم را برای جا‌م جها‌نی آماده می‌کند و نباید بگذارد میانگین سنی تیم ‌ملی بالاتر از 28 سال شود.

سرمربی سابق تیم ‌ملی ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به روند تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران امیدوار است که این تیم بتواند در نهایت راهی جا‌م جها‌نی روسیه شود یا نه، بیا‌ن‌ کرد: تفکرات کی‌روش خیلی با دو سال قبلش فرقی نکرده است و با توجه به همین تفکرات و جوانانی که در اختیار دارد به صعود به جا‌م جها‌نی خیلی خوش‌بین هستم؛ هر چند که کار ساده‌ای نداریم و کار در مراحل بعدی خیلی سخت‌تر است. در حال‌ حاضر تنها دلخوشی مردم ما فو‌تبا‌ل است و امیدوارم صعود به جا‌م جها‌نی باعث شود روحیه جامعه به سمت شادی برود.

دیدگاه‌ها