کد خبر : 1273273 | 15 مهر 1394 ساعت 15:12 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: سعی می‌کنم بلایی سرم نیاید

هافبک هجومی گسترش فولاد می‌گوید تمام سعی‌اش را می‌ کند تا رفتنش به برنامه نود بعدا منجر به افتش نشود.

شجاعیان: سعی می‌کنم بلایی سرم نیاید
به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان درباره شرایط گسترش فولاد در اردویی که در عباس‌آباد برگزار کرده‌اند گفت: اردوی خوبی داریم. فقط زمین چمن‌مان خوب نیست. دیروز هم با صبای قم بازی دوستانه داشتیم که من 20 دقیقه آخر رسیدم و تمرین کردم ولی کاملا مشخص بود که نمی‌شود در آن زمین پاس داد. یکی از بازیکنانمان سرش شکست و بدن‌های بچه‌ها خسته بود وضعیت زمین خوب نیست ان‎شاءالله درست شود. روز جمعه به تبریز برمی‌گردیم و در زمین تمرین خوبمان تمرین می‌کنیم.

او در مورد اینکه می‌توانند روند رو به رشدشان را بعد از تعطیلات ادامه دهند یا خیر ادامه داد: با توجه به تمریناتی که می‌کنیم به ما کمک می‌شود که بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. امیدوارم توپ‌هایمان نیز درون دروازه برود و همه چیز به سود ما باشد. درست مثل بازی آخرمان با استقلال اهواز که 2 ـ صفر بردیم و موقعیت‌های زیاد دیگری نیز داشتیم.

این بازیکن در مورد اینکه چرا از گلزنی فاصله گرفته دلیلش را اینگونه بیان کرد: من کمی از گلزنی دور شدم، باید سعی کنم به همان روند قبل ادامه دهم. توقعات از من بالاست و خیلی‌ها به من لطف دارند و بعضا شنیده‌ام که می‌گویند شجاعیان بهترین بازیکن گسترش است. از لطف همه سپاسگزارم اما همه بازیکنان ما در سطح عالی هستند مثل محمد ابراهیمی که یکی از عوامل اصلی برد ما در بازی با استقلال اهواز بود. او واقعا برای تیم ما زحمت می‌کشد؛ درست مثل بقیه.

وقتی از شجاعیان سوال شد آیا قرار است او هم مثل اکثر بازیکنانی که به برنامه نود رفتند و سپس دچار افت شدند بشود افزود: خیلی‌ها از من این سوال را پرسیده‌اند اما من سعی می‌کنم با تمرکز بالایی به کارم ادامه دهم و بلایی که سر خیلی‌ها بعد از بازگشت از برنامه نود به سرشان آمده، به سر من نیاید.

دیدگاه‌ها