کد خبر : 1273413 | 16 مهر 1394 ساعت 11:17 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرین نوبت صبح سرخپوشان در حالی بعد از بازی تدارکاتی با پاراگ انجام شد که برانکو بیشتر روی ریکاوری شاگردانش تمرکز کرده بود و فشار زیادی به آنها وارد نکرد.

گزارش تمرین پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از پیروزی سه بر صفر در دیدار تدارکاتی روز گذشته برابر پاراگ، در حالی امروز در درفشی فر گرد هم آمدند که پیش از تمرین یک راس گوسفند جلوی پای آنها ذبح و قربانی شد.

* تمرین با صبحت های ابتدایی برانکو ایوانکوویچ حول برنامه های پیش رو آغاز شد و در ادامه بازیکنان در قالب گروه های چند نفره به گرم کردن پرداختند.

* در ادامه بازیکنان به دو گروه شامل مدافعان و دروازه بانان و عناصر هافبک و مهاجمین تقسیم شدند.

* برانکو برای عناصر هجومی تیمش برنامه های بدنسازی را در آیتم ابتدایی در نظر گرفته بود و بعد از دقایقی آنها به جمع دیگر بازیکنان اضافه شدند.

 * فوتبال درون تیمی آیتم بعدی تمرین امروز بود که کادرفنی و در راس آن برانکو دقت ویژه ای روی عملکرد بازیکنان داشتند و بارها با تشویق ها و قطع جریان بازی تذکرات لازم را به بازیکنان می دادند.

* با توجه به اینکه پرسپولیس امروز بعد از ظهر هم تمرین خواهند داشت،ترجیح دادند در درفشی فر باقی بمانند و به همین منظور ناهار را در محل تمرین صرف کردند و به استراحت پرداختند تا برای تمرین نوبت دوم آماده شوند.

تمرین فردا به دلیل حضور بازیکنان در مراسم هفتم هادی نوروزی در کپورچال تعطیل اعلام شد و بازیکنان فردا به سمت بابل سفر می کنند.

دیدگاه‌ها