کد خبر : 1273415 | 16 مهر 1394 ساعت 11:26 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

یادداشت نویسنده عمانی :

ترکیب عمان برای بازی مقابل ایران

بازی امروز ایران مقابل عمان همان روز موعود است که عمانی ها امیدوارند از لحظه اول تا پایان مسابقه ، زمین را دراختیار داشته باشند .

ترکیب عمان برای بازی مقابل ایران
به گزارش "ورزش سه"، یادداشت نویس روزنامه عمان دیلی می گوید: تیم ایران که بازی ها را با نتیجه ناامید کننده 1-1 مقابل ترکمنستان آغاز کرده است در ادامه خود را بازیافت اما ما باید مقابل چشم تماشاگران بازی بهتری را از خود به نمایش بگذاریم و با انسجام و کار تیمی با شجاعت در این بازی ظاهر شویم .

ما نباید به ایران اجازه دهیم که مساحت زمین را در اختیار بگیرد و باید دو دفاع میانی ما باهوش باشند . عبدالسلام عامر به عنوان رهبر خط دفاعی عمان و المسلمی و سعد سهیل و الشیبه (یا جابر العویسی) نیز کنار او باید با نهایت هوش و دقت خط دفاعی محکمی را مقایل ایران تشکیل دهند . این درحالیست که علی احمد مبارک و عید الفارسی وظیفه انتقال توپ از خط فاع به خط جلوی عمان را بر عهده دارند و الحسنی و قاسم سعید نیز مهاجمان عمان در بازی مقابل ایران خواهند بود .

او نوشته است : تیم عمان اگر می خواهد بر ایران پیروز شود باید کیفیت بالاتری نسبت به مسابقات قبلب داشته باشد . ایرانی ها که بعد از تساوی مقابل ترکمنستان خود را یافته اند ، با نتایج خوب از گوام و هند گذشته و حالا به عمان آمده اند . مهمترین نکته دربازی امروز ، جنگ در خط میانی و بستن گوش هاست چراکه ایرانی ها به صورت سنتی از گوش ها به آهنگ دروازه حریفان می کنند. تیم عمان برای این بازی به الحسنی و قاسم سعید دل بسته است تا این دو بازیکن حملات ایرانی ها را از جناحین خنثی کنند . ضمنا علی الحبسی نیز مثل همیشه نقطه اتکای تیم عمان است .

در پایان این مطلب می خوانیم : عمانی ها باید بدانند که برای نتیجه گیری ، انتقال توپ را از خطوط مختلف به سرعت انجام دهند و همچنین توپ های اول را با اعتماد به نفس کامل بزنند و از حفره های کانال دفاعی ایران عبور کنند.

دیدگاه‌ها