کد خبر : 1273866 | 18 مهر 1394 ساعت 13:46 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

مرزبان: پیکان دیگر آسانسور دلالان نیست

علیرضا مرزبان سرمربی تیم پیکان معتقد است که او دست دلالان را از تیم پیکان کوتاه کرده است.

مرزبان: پیکان دیگر آسانسور دلالان نیست
مرزبان به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: درست است که تیم ما در جایگاه دوم جدول وجود دارد ولی ما هیچ فشاری مبنی بر صعود به لیگ برتر روی بازیکنانمان نگذاشته ایم. در این امر آقای مهندس هاشم یکه زارعو آقای شیعی هم خیلی به من کمک کردند و نقش پر رنگی در ثبات تفکرات و استراتژی من در پیکان داشتند.

بودجه فصل گذشته پیکان 24 میلیارد بود

میانگین سنی بازیکنان من 5/22 است و بسیاری از آنها فصل گذشته حتی در لیگ یک بازی هم نکرده بودند ولی من می خواستم تا بتوانم با استفاده از بازیکنان جوان تیمی ببندم که تنها برای لیگ یک نباشد و اگر پیکان به لیگ برتر صعود کرد هم بتواند با 4،3 تغییر در این رقابتها حاضر شود. در حالی که سال گذشته پیکان با بودجه 24 میلیاردی بسته شده بود ولی متاسفانه حضور دلالها باعث شده که این تیم کارآیی لازم را نداشته باشد. ما امسال تیم جوانی با 6 میلیارد هزینه بستیم که شما دیدید نمایش آنها مقابل پرسپولیس در جام حذفی خوب بود . ما چند روز قبل با سایپا هم بازی دوستانه ای داشتیم که باعث شد تیم حریف از جوانان ما تعریف کند.

پیکان دیگر آسانسور دلالان نیست

ما تیم جوانی داریم که با قدرت و نشاط خودشان انگیزه را از حریف می گیرند.بازیکنان ما مثل عرفان پور, امیری و صدقی در لیگ پیش تنها دقایقی به میدان رفته بودند ولی حالا در ترکیب پیکان بازی می کنند و عملکرد خوبی هم دارند. ولی ما فشاری برای صعود روی بازیکنانمان نمی آوریم. من سعی کردم که سیستم آسانسوری که در پیکان وجود داشت را تعطیل کنم. منظورم این است که دلالهای زیادی اطراف تیم بودند که این مساله باعث شد که پیکان در سالهای گذشته بارها به لیگ یک سقوط کند. تیم در لیگ یک تنها برای این رده بسته می شد و ای مساله مشکلات زیادی را به وجود می آورد . ولی من سعی کردم دست دلالان را از این تیم کوتاه کنم و تیمی جوانی بسازم که در سالهای آینده هم جواب بدهد.

با وجود پیشنهادات لیگ برتری، فعلا در پیکان می مانم

مرزبان در پاسخ به این سوال که با توجه به پیشنهادات لیگ برتری که دارد آیا امکان دارد در ادامه لیگ از پیکان جدا شود، گفت: تمام سعی من این است که با توجه به جو مثبت و آرامی که در پیکان هست در این تیم بمانم ولی اصولا هیچ امری محال نیست و امکان جدایی هم وجود دارد. من دوست دارم جوانهایی که در تیم ما هستند، رشد کنند و بتوانند در سالهای آینده حرف برای گفتن داشته باشند.

دیدگاه‌ها