کد خبر : 1274279 | 20 مهر 1394 ساعت 09:15 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورحیدری: نمی‌دانم مدیرعامل بعدی کیست

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که هر فردی به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب می‌شود، باید مشکلات مالی را برطرف کند.

پورحیدری: نمی‌دانم مدیرعامل بعدی کیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، منصور پورحیدری در خصوص صحبت‌های اخیر وزیر ورزش در مورد کنار گذاشتن بهرام افشارزاده از سمت مدیرعاملی استقلال به‌دلیل دوشغله بودن، عنوان کرد: افشارزاده یک سال و نیم است که در استقلال فعالیت می‌کند و در این مدت با شرایط باشگاه آشنایی کامل پیدا کرده است. او تلاش کرد که مشکلات مالی و اقتصادی برطرف شود. طبیعی است که اگر ایشان برود، مدیرعامل جدید باید مشکل اساسی استقلال که مربوط به مسائل اقتصادی می‌شود را برطرف کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر مدیریت، استقلال را دچار چالش نخواهد کرد، گفت: این موضوعی است که توسط وزارت ورزش عنوان شده و باید در این مورد تصمیم گرفته شود. اعضای هیئت مدیره استقلال ورزشی هستند و حالا باید دید چه انتخابی صورت خواهد گرفت. نمی‌دانم مدیرعامل بعدی استقلال چه کسی است، ولی حل مشکلات مالی و اقتصادی باید در اولویت باشد.

سرپرست تیم استقلال درخصوص اینکه شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر چطور پیش رفت اظهار داشت: وضعیت تیم خوب نیست چون بازیکنان در اختیار کادر فنی نبودند. باید ببینیم بازیکنان ملی‌پوش با چه شرایطی به اردوی ما اضافه خواهند شد. به هر حال احتمال مصدومیت، خستگی و چیزهای دیگر وجود دارد. در تعطیلات شرایط خوبی نداشتیم.

دیدگاه‌ها