کد خبر : 1274589 | 21 مهر 1394 ساعت 11:33 | 32K بازدید | 1 دیدگاه

فسخ قرارداد دست خودمان است

3 هزار دلار دستمزد ماهانه برای مربی ایتالیایی

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت‌: قراردادی سه هزار دلاری با مربی ایتالیایی امضا کرده‌ایم و فسخ قرارداد هم دست خودمان است.

3 هزار دلار دستمزد ماهانه برای مربی ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، خسرو قمری در مورد جذب مربی ایتالیایی برای تیم ملی دوچرخه سواری در بخش سرعت اظهار داشت: با این مربی تا پایان سال 2018 قرارداد منعقد کردیم و به صورت پلکانی پیش می‌رویم. عملکرد او ارزیابی می‌شود و فسخ قرارداد با او دست خودمان است و اگر نخواهیم ادامه دهیم یک ماه زودتر به او اطلاع می‌دهیم.

وی ادامه داد: وینچنزو چچی در ابتدا دستمزد ماهانه 9 هزار یورو می‌خواست و با چانه زنی که داشتیم به سه هزار دلار رسیدیم، اما پاداش‌های بسیار خوبی را در خصوص عملکرد موفق او در نظر گرفتیم. به عنوان مثل در قرارداد او آوردیم که کسب هر طلا در بازی‌های آسیایی 10 هزار دلار پاداش دارد. پرداخت قرارداد او هم 2 ماه یک بار خواهد بود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به اینکه او روز گذشته از پیست ما بازدید کرد، گفت: این مربی پس از بررسی رکوردهای بچه های ملی پوش ما رضایت داشت و قرار است از هفته آینده کار اصلی خود را آغاز کند.

قمری در مورد عملکرد تیم‌های پتروشیمی و پیشگامان کویر در مسابقات اندونزی عنوان کرد: نمایندگان ما نتایج بسیار خوبی گرفته و اکثر امتیازات لازم را کسب کردند و با این شرایط می‌توان گفت که سه سهمیه بخش جاده ما برای المپیک قطعی شده است.

 

 

دیدگاه‌ها