کد خبر : 1274599 | 21 مهر 1394 ساعت 11:33 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

هاجسون: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس عنوان کرد که از پیروزی 3-0 تیمش مقابل لیتوانی و کسب رکورد 100% پیروزی در دور مقدماتی بسیار خوشحال است.

هاجسون: به بازیکنانم افتخار می‌کنم
به گزارش"ورزش سه"،پیروزی شب گذشته انگلیس که با گل‌های روس بارکلی، چمبرلین و گل به خودی آرلائوسکیس به دست آمد، رکورد پیروزی در تمامی بازی‌های دور مقدماتی یورو رابرای شاگردان هاجسون به ارمغان آورد. هاجسون از این پیروزی ابراز خوشحالی کرد و گفت که به تیمش افتخار می‌کند.

او گفت:" این یک دستاورد خوب است و من به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم. کسب 10 پیروزی از 10 بازی کار آسانی نیست بنابراین از این موضوع خوشحالیم. فکر می‌کنم در زمین عالی ظاهر شدیم، مخصوصا در نیمه اول که بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم، کمی حریف را دست کم گرفتیم ولی باز هم سخت کوشی زیادی داشتیم و کیفیت خود را نشان دادیم."

هاجسون ادامه داد:" خیلی از بازیکنانی که استفاده کردیم، مصدوم بودند ولی توانستیم از تمامی بازیکنان دعوت شده بازی بگیریم. از تعویضی ها هم خوب استفاده کردیم بنابراین این دو دیدار به نفع فوتبال انگلیس بود. بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتند و این احساس در همه به وجود آمد که شانس حضور درفرانسه را خواهند داشت."

دیدگاه‌ها