کد خبر : 1276574 | 29 مهر 1394 ساعت 08:58 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

زد و خورد جوان های تماشایی در حوالی صدر

پیش بازی استقلال تهران – استقلال خوزستان

دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران پنجمین رویارویی خود در لیگ برتر را این هفته در آزادی برگزار می کنند.

پیش بازی استقلال تهران – استقلال خوزستان
به گزارش "ورزش سه"، در حالی دو تیم آبی پوش استقلال تهران و استقلال خوزستان چهارشنبه به میدان می روند که برد در این بازی برای هریک می تواند آنها را بر صدر جدول قرار دهد.

استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی

استقلال تهران با 17 امتیاز هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است ، استقلال که دو بازی آخر خود را با تساوی به پایان رسانده است ، امیدوار است به مانند بازی های قبلی برابر این تیم پیروز شود تا صدرنشینی اش ادامه یابد.استقلال برای این بازی محرومی ندارد و با تمام قوا به میدان می رود.آخرین برد استقلال برابر گسترش فولادتبریز رخ داده است.

ویسی به دنبال فتح آزادی

عبدالله ویسی پس از شکست برابر سپاهان در هفته اول دیگر رنگ باخت را ندیده است و می خواهد با درخشش تیمش در آزادی به امید نبردن سپاهان صدر جدول را فتح کند.این تیم محرومی ندارد و تنها مصدوم آنها هادی خنیفر کاپیتان اول آنهاست.ویسی که تیمش توانسته پرسپولیس تهران را شکست دهد ، در صورت برد در آزادی برابر استقلال برابر سرخابی ها دبل کرده است.

آمار کامل بازی ها

این دو تیم تا کنون 4 بازی برابر یکدیگر انجام داده اند.استقلال 2 برد و استقلال خوزستان یک برد از این بازی ها سهم داشته اند ، یک بازی نیز با تساوی پرگل این دو تیم به پایان رسیده است، هردو تیم تا کنون 6 گل در برابر یکدیگر زده اند.

سه امتیاز اولین بازی برای ویسی

در اولین بازی تاریخ این دوباشگاه هم نام ، استقلال خوزستان موفق شد با درخشش بازیکنانش بخصوص ایمان مبعلی سه امتیاز را دشت کند.دو گل استقلال خوزستان در آن بازی را عادل کلاه کج و علی بیگدلی به ثمر رساندند، نکته جالب حضور این دو بازیکن رامهرمزی در تیم این فصل استقلال اهواز است.

بردهای 1-0 استقلال در آزادی

استقلال تهران موفق شده است در هر دو بازی قبلی شان در آزادی بازی را با نتیجه 1-0 پیروز شود.در بازی لیگ سیزدهم محمد قاضی و در لیگ چهاردم سجاد شهباز زاده برای آبی ها تهران گل پیروزی بخش را به ثمر رساندند.

تساوی پرگل در اهواز

در آخرین بازی این دو تیم یک تساوی پرگل رقم خورد.دو تیم در نهایت با نتیجه عجیب 4-4 امتیازات را تقسیم کردند.سید صالحی ( 2 گل ) مهدی مومنی و محمدطیبی برای استقلال خوزستان و یعقوب کریمی ، امید ابراهیمی ( 2 گل ) و سجادشهباززاده برای آبی های تهرانی گلزنی کردند.

گلزنان حاضر در بازی

محمد طیبی از استقلال خوزستان و یعقوب کریمی ، امید ابراهیمی و سجادشهباززاده از استقلال سابقه ی گلزنی در این دیدار را دارند.

ترکیب احتمالی استقلال:
سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا ، هرائل مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، میلاد شیخ‌فخرالدینی ، سجاد شهباززاده، جابر انصاری، محمدامین حاج‌محمدی

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان:
 فرناندو خسوس، محمد طیبی،دانیال ماهینی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، رحیم زهیوی ، حسن بیت سعید ، فرشادسالاروند، عقیل کعبی ، فرشاد جان فزا.


دیدگاه‌ها