کد خبر : 1277359 | 03 آبان 1394 ساعت 14:24 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز

یک برتری رئال بنیتس نسبت به رئال آنچلوتی

پس از گذشت 9 هفته از لالیگا و مشاهده 12 بازی از کهکشانی ها، بسیاری، رئال مادرید آنچلوتی را چشم نوازتر و هجومی تر از رئال مادرید بنیتس می دانند.

یک برتری رئال بنیتس نسبت به رئال آنچلوتی
به گزارش "ورزش سه"، مقایسه آماری تعداد گل هایی که رئال آنچلوتی به ثمر رسانده بود با رئال بنیتس تا این مقطع، خود به خوبی نشان دهنده این است که رئال مادرید در دو فصل گذشته، فوتبالی هجومی تر را به نمایش می گذاشت اما در فصل جاری توازن بیشتری در بازی های این تیم مشاهده می شود. در واقع  با بنیتس، رئال مادرید فوتبال محتاطانه و فکورانه تری در زمین به نمایش می گذارد.

فصل گذشته رئال مادرید در چنین مقطعی، 14 بازی انجام داده بود(به واسطه دو بازی در سوپرکاپ اسپانیا) و جالب اینکه در 6 بازی، ابتدا از حریف خود عقب افتاد و در ادامه مجبور به جبران نتیجه شد؛ در حالیکه با بنیتس، هنوز رئال مادرید در هیچیک از دوازده دیداری که انجام داده از حریف خود عقب نیفتاده و همیشه گل اول را زده است.

تنها سه تیم موفق به باز کردن دروازه رئال در فصل جاری شده اند، اتلتیک بیلبائو که گل تساوی را به ثمر رساند اما سپس رئال موفق به زدن گل دوم خود شد؛ اتلتیکو مادرید که در دقیقه 82 دربی مادرید موفق به زدن گل تساوی به رئال شد و شب گذشته سلتا زمانی موفق به باز کردن دروازه رئال شد که 2-0 از این تیم عقب بود و البته در ادامه، گل سوم را هم دریافت کرد.

فصل گذشته رئال در سوپرکاپ اسپانیا در کالدرون، گل اول را از اتلتیکو دریافت کرد و بازی را به این تیم باخت. در لالیگا، مقابل سوسیداد ابتدا دو گل به ثمر رساند و بعد 4 گل دریافت کرد و بازی را 4-2 باخت؛ مقابل اتلتیکو در برنابئو گل اول را دریافت کرد و بازی را 2-1 واگذار کرد.
مقابل لودوگورتس در لیگ قهرمانان گل اول را دریافت کرد اما بازی را 2-1 پیروز شد؛ مقابل الچه در برنابئو گل اول را دریافت کرد اما 5-1 این تیم را شکست داد و نیز در ال کلاسیکو ابتدا از بارسا گل خورد ولی در ادامه سه گل به این تیم زد و پیروز بازی شد.
هواداران رئال در فصل جاری با اعتماد به نفس بیشتری بازی های تیمشان را تماشا کرده اند، رئالی که به زحمت گل می خورد و هنوز مجبور به جبران نتیجه عقب افتاده نشده است.

دیدگاه‌ها