کد خبر : 1278402 | 07 آبان 1394 ساعت 12:50 | 71.9K بازدید | 1 دیدگاه

دربی ایمون زائد بهترین دربی بود

حنطه: آقای مظلومی نترس زود گل می‌زنی!

علی حنطه سرمربی استقلال اهواز در طرف آبی هاست، البته برای او راه دیگری هم نیست چون یادمان نمی آید یک پرسپولیسی سرمربی استقلال اهواز بوده باشد .

حنطه: آقای مظلومی نترس زود گل می‌زنی!
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی استقلال اهواز هم یکی دیگر از مربیان لیگ برتری است که درباره دربی با ما حرف می زند. مسابقه ای که ویژگی اش در همین است ؛ همین که برای هم لیگ مهم است ...

* طرفدار کدام تیم هستید یا بودید؟ الان با توجه به شرایط تیم خودتان یا ارتباط با سرمربی طرفدار کدامشان هستید؟

الان که در تیم استقلال اهواز هستم و قلبم برای این تیم می‌ تپد و اگر می‌ توانستم خونم را عوض می‌ کردم و خونم را استقلال اهوازی می‌ کردم زیرا اصالتا خوزستانی هستم و استقلال و پرسپولیس هم اگر برای برد به داخل زمین بروند مطمئن باشید بازی بسیار خوبی را خواهیم دید اگر با ترس بروند و بخواهند نبازند شاهد یک بازی بی روح می‌ شویم. جفت این تیم ها در بازی با ملوان و سپاهان که حریفانشان در هفته دهم بودند، هجومی بازی کردند اگر در بازی روبه‌روی همدیگر نیز به همین شکل که در هفته دهم بودند، باشند خیلی خوب می‌ شود.

*در دوره بازی و مربیگری ، تجربه حضور در دربی داشتید؟

من در خراسان دربی های زیادی را در تیم های ابومسلم به خود دیدم. در لیگ های پایین تر نیز این دو تیم با هم بازی کرده اند و دربی در خراسان کمتراز دربی در دیگر شهرها نیست اما تلخ ترین دربی‌ای که تجربه کردم مربوط به همین 2 روز پیش و مربوط به همین استقلال‌خوزستان و استقلال اهواز بود که واقعا سخت ترین زمان ها می‌ گذرد باختی تیم استقلال اهواز داد واقعا باعث شده که زمان برایم سخت بگذرد و من دارم این حال و هوا را تجربه می‌ کنم..

* بهترین دربی ای که یادتان می‌ آید؟

در این چند ساله زیباترین دربی ای که دیدم آن بازی بود که 3 ـ 2 شد و ایمون زاید 3 گل زد. اگر دو تیم برای برد به داخل زمین بروند، روز جمعه زیباترین بازی را شاهد خواهیم بود اما اگر ترسو بازی کنند و برای نباختن به زمین بروند، خیلی کسل کننده می‌ شود. اگر مشاوران مظلومی و برانکو به آنها جرات بدهند و ترس را از روی شانه هایشان بردارند و بگویند برای برد و بازی زیبا به میدان بروید عالی می‌ شود اما اگر بخواهند به آنها بگویند که هدف در این بازی نباختن است مربی را ترسو خواهند کرد. البته اگر به آقای مظلومی و برانکو باشد خودشان اینقدر جرات دارند که نترس بازی کنند. من دستیار پرویز مظلومی بودم او حاضراست در دهان شیر برود و از آن طرف فکر نمی‌ کنم برانکو به عنوان یک مربی خارجی انسان ترسویی باشد، اگر ترسو بود اول فصل با تیمی که بسته بود وارد مسابقات نمی‌ شد.

* دوست داشتید توی این بازی (همین بازی) سرمربی کدام تیم باشید و چرا؟

دوست داشتم سرمربی استقلال باشم زیرا با تیمی که الان مربیگری اش را برعهده دارم یعنی استقلال اهواز هم نام است.

* بازیکن کلیدی و تعیین‌کننده‌ این مسابقه از دید شما؟

هر دو تیم استقلال بازیکنان جوان و خوبی دارند من از پرسپولیس علیپور و طارمی و از استقلال ابراهیمی و شهباززاده را انتخاب می‌ کنم. البته باید از طریق کادرفنی جرات به این بازیکنان تزریق بشود.

* از قدیمی‌های دو تیم جای چه کسی در این بازی خالی است؟

به نظر من در پرسپولیس جای فرشاد پیوس و محسن عاشوری و در استقلال جای نامجومطلق و مجیدی خالی است.

* به عنوان مربی یک تیم دیگر این بازی را دوست دارید یا فکر می‌ کنید هیاهوی بسیار برای هیچ است؟

بازی استقلال و پرسپولیس همیشه حس و حال خاصی دارد و همه دربی ها همین طور است و نشاطی را به وجود می‌ آورند و یک رجزخونی است برای همه ولی به هر حال تنها ورزشی است که پربیننده ترین است و روزی که دربی است در تمام دنیا در آن ساعات کمترین جرایم اتفاق می‌ افتد.

* از بین دو سرمربی کار فنی کدام را بیشتر قبول دارید؟

من کار مظلومی را قبول دارم چون دستیارش بوده ام.

* توصیه فنی برای استقلال؟

به نظر من استقلالی ها باید بازیکنان زهرداری مثل طارمی و علیپور را از کار بیاندازند و اجازه ندهند مثلث جلویی پرسپولیس کار خود را انجام دهد و در یک سوم خط حمله توپ گیری کند و پرس انجام دهند. آنها اینگونه موفق خواهند شد.

* یک توصیه فنی برای پرسپولیس؟

چون من طرف آقای مظلومی هستم و قبلا دستیارش بودم می‌ گویم اگر پرسپولیسی ها جلوی استقلال نترس فوتبال بازی کنند خیلی زود به گل می‌ رسند.

دیدگاه‌ها