کد خبر : 1278587 | 08 آبان 1394 ساعت 08:52 | 54.9K بازدید | 3 دیدگاه

تماشاگران از ساعات اولیه صبح پشت درهای ورزشگاه/ شهرستانی‌ها بیشترند

حاشیه های شهرآورد هشتاد و یکم (1)

از صبح امروز هواداران تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی 81 در پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی حضور دارند.

حاشیه های شهرآورد هشتاد و یکم (1)
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، دربی 81 با تیم‌های استقلال و پرسولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود.

*این در حالی است که با وجود اعلام مسئولان مبنی بر اینکه از ساعت 10 صبح امروز درهای ورزشگاه باز خواهد شد اما عده‌ای علاقمندان به دو تیم از ساعات اولیه صبح امروز خود را به ورزشگاه رسانده تا در صف فروش بلیت قرار بگیرند.

* در حال حاضر حدود 2-3 هزار نفر با نظم خاصی در صف فروش بلیت‌های الکترونیکی قرار گرفتند و جالب اینکه نسبت هواداران دو تیم برابر است و هیچ مانعی بین طرفداران استقلال و پرسپولیس قرار ندارند و آنها بینابین یکیدگر در انتظار خرید بلیت به سر می‌برند.

* ترافیک روانی در اطراف ورزشگاه آزادی برقرار است و پارکینگ‌ها از ساعات اولیه صبح امروز به روی خودروها باز شده است.

* با وجود تعداد کم هواداران در حال حاضر که البته هر لحظه به شمار آنها اضافه می‌شود، تعداد ماموران یگان ویژه و نیروی انتظامی قابل توجه بوده و آنها سعی در برقراری نظم بین هوادارن را دارند.

* در بین هواداران دو تیم طرفدارانی با لباس‌های محلی ترکمن، بلوچ و سایر قومیت‌ها حضور دارند که به نظر می‌رسد تا به الان حضور هواداران شهرستانی که بیشتر آنها دیشب را پشت درهای ورزشگاه به صبح رساندند نسبت به تهرانی‌ها در اکثریت قرار دارند.

*هنوز خبری از سر دادن شعار و کری خوانی بین هواداران نشده است.


دیدگاه‌ها