کد خبر : 1279609 | 11 آبان 1394 ساعت 17:55 | 72.2K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش وبسایت گل

وقتی فرگوسن رونالدو را به گریه انداخت

در کتابی با مضمون بیوگرافی جدید از رونالدو که به زودی وارد بازار خواهد شد، از قول ریو فردیناند، خاطره جالبی نقل شده که در آن، سر الکس فرگوسن، ضمن مواخذه رونالدوی جوان، وی را به گریه وا داشته است.

وقتی فرگوسن رونالدو را به گریه انداخت
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو را همه به عنوان بازیکنی که اعتماد و اطمینان کامل به خود و توانایی هایش دارد می شناسند اما زمانیکه او در سال 2003 و در سن 17 سالگی به یونایتد پیوست، فرگوسن خیلی زود وی را وادار کرد که جایگاهش در تیم را بداند و دست از خودخواهی و اعتماد به نفس کاذب بردارد.

فردیدناند در این کتاب، خاطره جالبی از یکی از بازی های منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان نقل کرده و طی آن فاش ساخته که رونالدو در رختکن این تیم به گریه افتاده است.

بین دو نیمه دیدار یونایتد و بنفیکا، رونالدو که در نیمه اول بارها با خودخواهی ها و اصرار به پاس ندادن، باعث خشم هم تیمی های خود شده بود، مورد مواخذه الکس فرگوسن قرار گرفت. فرگوسن با خشم رو به رونالدوی جوان کرده و به او گفته بود:" تو فکر می کنی چه کسی هستی؟ چرا فقط برای خودت بازی می کنی؟ اینگونه هرگز به یک بازیکن بزرگ تبدیل نمی شوی."

به ادعای فردیناند، این یک پیغام مستقیم از جانب کل تیم بود؛ چراکه همه می دانستند که او باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. رونالدو نیز پس از شنیدن حرف های فرگوسن به گریه افتاده بود.