کد خبر : 1282411 | 23 آبان 1394 ساعت 15:40 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

هرکاری از دستم برآمده انجام دادم

دبیر: حاشیه نباشد، به المپیک صعود می‌کنیم

نایب رییس کمیته ملی المپیک و عضو شورای شهر تهران در حاشیه اردوی تیم امید در دوبی می گوید هر کمکی که از دستم برآمده برای رشته های ورزشی المپیکی انجام داده ام.

دبیر: حاشیه نباشد، به المپیک صعود می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، در خصوص حضورش در اردوی تیم فوتبال امید در دوبی گفت: با توجه به تداخل سفر کاری که در دوبی داشتم با اردوی تیم فوتبال امید، به عنوان نایب رییس کمیته ملی المپیک وظیفه خودم دانستم تا در اردوی تیم امید حضور پیدا کنم و به مانند سایر رشته های ورزشی، شرایط تیم فوتبال را هم رصد کنم.

علیرضا دبیر افزود:جدا از این، به عنوان یک ورزشکار المپیکی و‌ حضور آقای کاشانی در راس مدیریت این تیم، تصمیم گرفتیم تا همراه با اقای ساعتی و قناعتی در اردوی تیم حضور پیدا کنیم.

نایب رییس کمیته ملی المپیک در خصوص شرایط تیم امید اظهار داشت: خوشبختانه افراد کار بلد و با تجربه ای در کادر مدیریت و فنی تیم امید حضور دارند که بسیار با ارزش و مهم است. به نظر من اگر بازیکنان به این خودباوری برسند که می توانند المپیکی شوند و در داخل ایران حاشیه ای وجود نداشته باشد، قطعا فوتبال ما می تواند بعد از ۴۰ سال المپیکی شود.

دبیر در خصوص حمایت های کمیته ملی المپیک از تیم فوتبال امید گفت: به شخصه ظرف یکسال گذشته هر کمکی که توانستم برای رشته های ورزشی المپیکی از جمله فوتبال انجام دادم و هر کاری که بتوانم برای موفقیت فوتبال یا سایر رشته ها انجام می دهم. اما به نظر من برای اینکه این ناکامی ۴۰ ساله پایان یابد، باید نگاه ویژه ای به تیم امید وجود داشته باشد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها