کد خبر : 1284549 | 02 آذر 1394 ساعت 15:21 | 83K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

نام مستعار بنیتس میان بازیکنان رئال مادرید

مارکا امروز دو گزارش مفصل از وضعیت رئال مادرید منتشر کرده است. در یکی از پشت کردن بازیکنان به بنیتس خبر داده و در دیگری از لقبی که بازیکنان به مربی خود می دهند.

نام مستعار بنیتس میان بازیکنان رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، شکست 4-0 در برنابئو مقابل بارسلونا، اندک ارتباط دوستانه و اندک اعتقاد بازیکنان به بنیتس را نیز از میان برده است. کمتر بازیکنی در رئال مادرید است که به مربی خود ایمان داشته باشد. طبق ادعای مارکا، "EL10"، نام مستعار بنیتس میان بازیکنان رئال مادرید است و این لقب به شوخی و بدین دلیل به او داده شده که هیچ پیشینه مثبتی به عنوان بازیکن فوتبال نداشته و مهمتر اینکه به شیوه های تاکتیکی او و نگاهش به فوتبال نیز اعتقادی ندارند.

ستارگان رئال که دو سال با آنچلوتی که زمانی رهبر خط میانی بزرگترین میلان تاریخ بود، کار کرده و بی نهایت او را قبول داشتند، حالا از کار کردن زیر نظر بنیتس که از نظر آنها مربی و شخصیت کوچکتری نسبت به آنچلوتی است راضی نیستند.

بنیتس حتی نتوانسته همچون مورینیو بازیکنان را حداقل در سال اول حضورش با خود همراه کند، مورینیویی که او هم پیشینه خوبی به عنوان بازیکن فوتبال نداشت ولی بازیکنان رئال را به تاکتیک ها و استراتژی هایش متقاعد کرده بود.
خیلی از بازیکنان رئال دیگر دوست ندارند زیر نظر بنیتس کار کنند و این وضعیت تیمی است که کمتر از دو سال پیش، دهمین جام قهرمانی اروپای خود را بالای سر برد.

دیدگاه‌ها