کد خبر : 1284638 | 02 آذر 1394 ساعت 23:23 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رویس:میخواهیم مدعی قهرمانی لیگ اروپاباشیم

مهاجم محبوب دورتموند رویاهای زیادی در سر می‌پروراند که یکی از آنها کسب جام قهرمانی لیگ اروپا در فصل جاری است.

رویس:میخواهیم مدعی قهرمانی لیگ اروپاباشیم
به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند از زمان آمدن توماس توخل در هفته‌های آغازین بوندسلیگا کولاک کرد و در لیگ اروپا هم تا اینجای کار موفق بوده و در مجموع عملکرد مثبتی داشته است. یکی از بازیکنانی که زیر نظر این مربی به دوران اوج و شکوفایی خود بازگشته، مارکو رویس است. این مهاجم 26 ساله که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌های متعدد بار دیگر آمادگی کامل خود را بازیافته است، رویاهای بزرگی در سر می‌پروراند.
او در آستانه دیدار آخر هفته تیمش مقابل کراس‌نودار در چارچوب لیگ اروپا به سایت رسمی یوفا گفت:" می‌خواهیم در حد و اندازه‌های دورتموند ظاهر شویم. ما سال‌ها در چمپیونزلیگ بوده‌ایم و حتی تا مرحله فینال بالا آمده‌ایم. اگر در لیگ اروپا هم با حریفان بزرگی روبرو شویم، خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود؛ آنها کار بیشتری از ما خواهند کشید اما به این ترتیب دقتمان هم بالاتر خواهد رفت. در بازی‌های مرحله گروهی می‌توان متوجه شد که ما چقدر خوب هستیم."
این بازیکن البته شکست مقابل بایرن مونیخ در فینالی که در ومبلی لندن برگزار شد را فراموش نکرده است. در آن مسابقه آرین روبن با گلی که لحظاتی پیش از سوت پایان مسابقه به ثمر رساند، منجر به برد 2 بر 1 تیمش شد و امیدهای زردپوشان وست‌فالن را نقش بر آب کرد:" همه ما می‌دانیم که آن بازی چه خاطره تلخی در ذهن ما باقی گذاشته است.
ما در آن دیدار با بدشانسی مغلوب شدیم. مخصوصا که در نیمه نخست خوب کار کرده بودیم و در نیمه دوم هم فقط در خط دفاعی کمی از قدرتمان کاسته شده بود. اگر گل دوم را در نیمه اول وارد دروازه حریف می‌کردیم الان داستان جور دیگری بود. از این خاطره که بگذریم می‌خواهم بگویم یکبار که در فینال چمپیونزلیگ باشی، می‌خواهی بالاخره یک روز هر طور شده جام قهرمانی را بدست آوری.
اما برای رسیدن به آن، باید عوامل بسیاری دست به دست هم دهند. حالا ما در لیگ اروپا هستیم و این تورنمنت هم می‌تواند فرصتی باشد تا خود را برای چمپیونزلیگ مهیا کنیم، البته باید در ادامه بوندسلیگا هم خوب نتیجه بگیریم تا سهمیه چمپیونزلیگ را به دست آوریم که البته از پس آن برمی‌آییم."
دورتموندی‌ها با به پایان رسیدن هفته سیزدهم فصل جاری بوندسلیگا رقیب شماره یک بایرن هستند و با نه پیروزی، دو مساوی و دو شکست و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول آنها را تعقیب می‌کنند. رویس در اینباره گفت:" تیم ما شارژ شده است و فوتبالی که ارائه می‌دهد در مقایسه با سال‌های قبل واقعا حرف بیشتری برای گفتن دارد.
در ابتدای فصل جاری یک فاز موفق داشتیم که در آن بردهای پی در پی خوبی کسب کردیم؛ سپس سه یا چهار بازی بود که چندان خوب نبودیم و متاسفانه امتیاز از دست دادیم، اما الان حرکتمان دوباره رو به جلو  شده است و در مسیر امیدوارکننده‌ای گام برمی‌داریم. بخش بزرگی از این پروسه را مدیون توماس توخل هستیم. او بسیار حرفه‌ای است و نکته‌های تازه‌ای به تیم اضافه کرده البته محتوای خیلی از تمرین‌ها برای ما جدید است اما مسلما می‌توانیم پی ببریم که سخت‌گیری‌های او ضامن نتیجه‌گیری تیم است."

دیدگاه‌ها